رمز وحدت جهان اسلام تمسک به ولایت ائمه(ع) است
کد خبر: 3640166
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
عظمتی:

رمز وحدت جهان اسلام تمسک به ولایت ائمه(ع) است

گروه اجتماعی: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: واقعه غدیر که مورد تایید شیعه و سنی است به امر خداوند صورت پذیرفت، رمز وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در شرایط کنونی تمسک به ولایت ائمه معصومین(ع) است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمود عظمتی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان، به مناسبت دهه امام و ولایت در جمع بسیجیان این شهرستان گفت: استقامت در راه ولایت از ویژگی‌های سربازان امام زمان(عج) است و همین استقامت و ایستادگی موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت در منطقه می‌شود. 
حجت‌الاسلام عظمتی تصریح کرد: در طول تاریخ هر کجا جامعه گوش به فرمان ولایت داد شاهد پیروزی و موفقیت‌های چشمگیر بودیم و هر کجا از دست از پشتیبانی ولی امر برداشت با ناکامی مواجه شدیم. 
وی با اشاره به عید سعید غدیرخم افزود: این عید بزرگترین عید مسلمانان است، واقعه غدیر که مورد تایید شیعه وسنی است به امر خداوند صورت پذیرفت و لازم است ابعاد مختلف این واقعه با شکوه  مورد بررسی قرار گیرد؛ چرا که رمز وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در شرایط کنونی تمسک به ولایت ائمه معصومین (ع) است. 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان در پایان، پیروزی چشمگیر جبهه مقاومت در عراق و سوریه و لبنان و شکست گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه را نتیجه همبستگی و اتحاد ملل مسلمان و استقامت در راه ولایت دانست.
captcha