400 زندانی جرائم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد؛ نیازمند کمک خیرین
کد خبر: 3640386
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲

400 زندانی جرائم غیر عمد کهگیلویه و بویراحمد؛ نیازمند کمک خیرین

گروه اجتماعی: مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیش از 400 زندانی جرائم غیر عمد در این استان نیازمند کمک خیرین و طلبکاران هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 19 شهریورماه در آیین آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان، اظهار کرد: 43 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان با کمک و مساعدت خیرین در برنامه ماه عسل و کمک‌های ستاد دیه کشور با مبلغ بدهی 760 میلیون تومان آزاد شدند.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تا قبل از این برنامه 60 زندانی جرائم غیر عمد دیگر استان نیز آزاد شدند.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: در حال حاضر بیش از 400 زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های استان وجود دارد که برای آزادی این زندانیان نیازمند کمک خیرین و طلبکاران هستیم.
جمیاری اضافه کرد: بیشترین زندانیان جرائم غیرعمد استان محکومیت‌های مالی از جمله چک بلامحل غیر از کلاهبرداری است که شهرهای یاسوج و دهدشت بیشترین زندانی را دارند.
یادآور می‌شود، در پایان این آیین 43 زندانی جرائم غیرعمد استان با کمک خیرین آزاد شدند. همچنین از خیرین و خبرنگاران در زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به‌عنوان خیرین رسانه‌ای تجلیل بعمل آمد.
captcha