ساخت نمازخانه؛ پیوست تمام پروژه‌های اداره‌کل مالیاتی لرستان
کد خبر: 3652515
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
محمدی مطرح کرد:

ساخت نمازخانه؛ پیوست تمام پروژه‌های اداره‌کل مالیاتی لرستان

گروه اجتماعی: مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان با تاکید بر اقامه نماز جماعت در ادارات، گفت: نمازخانه پیوست همه پروژه‌های اداره‌کل امور مالیاتی در استان لرستان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، محمدرضا محمدی، مدیرکل امور مالیاتی لرستان امروز شنبه، 22 مهرماه در جلسه تجهیز نمازخانه‌های استان با اشاره به وضعیت مطلوب اقامه نماز در ادارات مالیات سطح استان لرستان، گفت: ساخت و تجهیز نمازخانه در همه پروژه‌های اداره‌کل امور مالیاتی استان لرستان پیش‌بینی شده است.
وی با بیان این‌که توجه به نمازخانه در ساختمان شماره سه اداره‌کل امور مالیاتی به‌صورت ویژه پیش‌بینی شده است، افزود: در تمامی ادارات در سطح استان کار ساخت، بهسازی و تجهیز نمازخانه‌ها پایان یافته است.
محمدی با تاکید بر این‌که ترویج فرهنگ نماز نیازمند انجام کار فرهنگی است، افزود: وضعیت نمازخانه‌ها نیز باید به‌نحوی باشد که افراد را به‌سمت خود جذب کند.
مدیرکل امور مالیاتی استان ادامه داد: از ابتدای اجرای طرح جامع مالیاتی در استان و ساخت و بهسازی فضای فیزیکی ساختمان‌های ادارات مالیاتی، طرح جمع‌آوری مشخصات و پارامترها جهت اصلاح و نوسازی مساجد ادارات استان در دستورکار این اداره‌کل قرار گرفت.
captcha