اجرای طرح رتبه‌بندی خبرنگاران لرستان براساس 4 شاخص
کد خبر: 3652788
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

اجرای طرح رتبه‌بندی خبرنگاران لرستان براساس 4 شاخص

گروه فرهنگی: معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از رتبه‌بندی خبرنگاران لرستان بر اساس چهار شاخص شامل داشتن یک سال بیمه مطبوعات، رزومه کاری مشخص، مدرک دانشگاهی و داشتن تجربه کاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، شیرزاد بسطامی، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شنبه، 22 مهرماه در دیدار با مدیرعامل، عضو خانه مطبوعات و جمعی از پیشکسوتان و فعالان این عرصه، گفت: آسیب‌شناسی و رفع معایب موجود در حوزه‌ی مطبوعات و نشریات استان تنها با همکاری و تعامل بزرگان این عرصه میسر می‌‏شود.  
وی با بیان این‌که ساماندهی خبرنگاران باید به‌صورت منسجم‌تر از قبل صورت پذیرد، افزود: انتظار می‌رود با ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده‌ی بزرگان و پیشکسوتان عرصه مطبوعات استان تصمیمات خوبی در این رابطه اتخاذ شود .
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در ادامه با اشاره به این‌که چهار شاخص مهم در تعیین و معرفی خبرنگاران در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: داشتن یک سال بیمه مطبوعات، رزومه کاری مشخص، مدرک دانشگاهی و داشتن تجربه کاری ازجمله این شاخص‌ها به‌شمار می‌روند.
بسطامی گفت: طرح رتبه‌بندی خبرنگاران استان براساس این شاخصه‌ها و با هماهنگی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده نزدیک صورت خواهد پذیرفت و خبرنگاران خبره و درجه یک استان مشخص می‌شوند.
وی در پایان به ساماندهی بازاریاب‌‏های مطبوعاتی اشاره کرد و افزود: با انجام هر چه بهتر این اقدامات امیدواریم بسیاری از مشکلات این حوزه رفع و شاهد شکوفایی مطبوعات استان باشیم.
captcha