پرکردن اوقات فراغت زندانیان در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است
کد خبر: 3655772
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵

پرکردن اوقات فراغت زندانیان در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر است

گروه اجتماعی: مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: پر کردن اوقات فراغت زندانیان در کاهش آسیب‌ها و نیل به اصلاح و تربیت مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اسماعیل جمیاری، مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز، یکم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با همکاری دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تعداد ۸۵ نفر از زندانیان زائر اولی زندان‌های استان به مشهد مقدس اعزام شدند.
وی توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، اعتقادی، اشتغالزایی و حرفه آموزی را از ماموریتهای مهم زندان ها اعلام کرده و افزود: خوشبختانه در سال‌جاری و با برنامه‌ریزی بعمل آمده، اقدامات، شتاب و روند رو به رشدی داشته است.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از مسؤل دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان، اضافه کرد: با هدف تقویت باورهای دینی و مذهبی زندانیان و در اقدامی بی نظیر و پس از هماهنگی با مراجع قضایی تعداد ۸۵ زندانی که تاکنون توفیق زیارت امام رضا(ع) نصیب آنان نشده بود، تحت عنوان زائر اولی به مشهد مقدس اعزام شدند.
جمیاری خاطرنشان کرد: آشنایی و انس گرفتن با سیره و روش اهل بیت(ع ) بعنوان چراغ راه هدایت برای بشریت لازم و گره‌گشا خواهد بود که البته زندانیان بیش از هر قشری به شناخت و معرفت معصومین(ع) و مددگرفتن از الطاف و عنایات آن بزرگواران دارند.
وی با قدردانی از همراهی و مساعدت رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز و قضات ناظر، یادآور شد: خوشبختانه مراجع قضایی استان با حمایت و پشتیبانی و نیز اظهار رضایت از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی، مسؤلین زندان‌ها را دلگرم و با انگیزه کرده که در همین رابطه به هر کدام از زندانیان زائر اعزامی به مشهد مقدس، ۱۵ روز مرخصی تشویقی اعطاء می‌شود که یقیناً در تجدید روحیه و نشاط مذهبی آنان تأثیرگذار خواهد بود.
مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در پایان پر کردن اوقات فراغت زندانیان را در کاهش آسیب‌های درون زندانها و نیل به اصلاح و تربیت زندانیان مؤثر بیان کرد.
captcha