برگزاری محفل انس با قرآن در شب شهادت امام رضا(ع)
کد خبر: 3664040
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

برگزاری محفل انس با قرآن در شب شهادت امام رضا(ع)

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: محفل انس با قرآن با حضور اساتید بین‌المللی کلام‌الله مجید در شب شهادت امام رضا(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود.

علی امینی، مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، با اظهار اینکه برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم همه روزه در دهه آخر ماه صفر از برنامه‌های قرآنی آستان قدس رضوی است، اظهار کرد: این برنامه‌ها همه روزه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور اساتید بین‌المللی قرآن کریم در رواق امام خمینی(ره) و دارالقرآن حرم رضوی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برگزاری محفل انس با قرآن به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) در شب شهادت آن حضرت یکی دیگر از برنامه‌های قرآنی دارالقرآن است، ادامه داد: این محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین‌المللی از ساعت 22:30 شنبه 27 آبان آغاز و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.
امینی، نشست‌های قرآنی را از دیگر برنامه‌های روزهای پایانی دهه آخر ماه صفر در حرم رضوی دانست و عنوان کرد: این نشست‌ها با حضور اساتید قرآنی از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 10:30 آغاز می‌شود.
مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی ابراز کرد: همین برنامه‌ها ویژه خواهران و زائران حرم رضوی، همه روزه از صبح تا عصر به جز زمان اوقات شرعی و زمان اقامه نماز در رواق حضرت زهرا(س) حرم رضوی برگزار می‌شود.
captcha