اقدام جالب خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در کمک به مناطق زلزله‌زده
کد خبر: 3664927
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

اقدام جالب خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در کمک به مناطق زلزله‌زده

گروه فرهنگی: پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به همت اصحاب رسانه و مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد از روز شنبه، 27 آبان‌ماه ایجاد و راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 28 آبان‌ماه در بازدید از این پایگاه که در میدان شهدای نیروی انتظامی یاسوج واقع است،گفت: اعزام محموله کمک‌های مردمی استان کهگیلویه و بویراحمد نشان داد که مردم این استان در نوع‌دوستی، ایثار و گذشت ظرفیت خوبی دارند که البته در دوران دفاع مقدس این فداکاری را به منهصه ظهور رساندند.
وی افزود: از رسانه‌های مختلف که همیشه در این صحنه‌ها بودند، در انعکاس چنین صحنه‌هایی سنگ تمام گذاشتند و اگر اطلاع‌رسانی این قشر نبود، عمق مصیبت و مشکلات مناطق زلزله زده برای مردم مشخص نمی‌شد و همین اطلاع‌رسانی به موقع منجر به شتافتن مردم برای کمک شد.
احمدی بیان کرد: تاکنون بیش از 100 کامیون و کامیونت محموله کمک‌های مردمی از استان به مناطق زلزله زده کرمانشاه اعزام شد همچنین آمبولانس، خودرو و اکیپ‌های امداد و نجات نیز جهت کمک‌رسانی به حادثه دیدگان فرستاده شدند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمک‌های مردمی استان همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در حال جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم هستند.
اقدام جالب خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در کمک به مناطق زلزله‌زده
وی اضافه کرد: در کنار تیم‌های کمکی و امدادی استان، یک اکیپ تخصصی از دستگاه‌های اجرایی برای رصد مشکلات، مسایل، نقاط قوت کمک‌رسانی و نحوه ارائه خدمات به زلزله‌زدگان اعزام کردیم تا در ستاد بحرانی استان طرح و بررسی شود.
یادآور می‌شود، پایگاه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم به همت خبرنگاران اصحاب رسانه و مطبوعات استان و با همکاری و نظارت هلال احمر در میدان شهدای نیروی انتظامی شهر یاسوج راه‌اندازی شده است.
captcha