اسکان رایگان همراهان آسیب دیدگان زلزله در مهمانسرای دانشگاه آزاد همدان
کد خبر: 3664931
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

اسکان رایگان همراهان آسیب دیدگان زلزله در مهمانسرای دانشگاه آزاد همدان

گروه اجتماعی: معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: تاکنون اسکان رایگان 20 همراه از آسیب دیدگان زلزله در خوابگاه و سوئیت‌های اقامتی مهمانسرای فدک دانشگاه آزاد اسلامی همدان انجام‌شده است.

به گزارش از خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی علیرضا پیر حیاتی معاون توسعه مدیریت و منابع این دانشگاه ضمن ابراز تسلیت و همدردی با هم‌وطنان داغدار در اثر زلزله اظهار کرد: همه امکانات موجود در دانشگاه آزاد به‌منظور کمک‌رسانی به هم‌وطنان آسیب‌دیده و داغدار در اثر زلزله مهیا و آماده است.
پیر حیاتی گفت: آماده‌سازی دو بلوک خوابگاهی و مجتمع رفاهی فدک دانشگاه برای اسکان موقت هم‌وطنان با ظرفیت 1000 نفر فراهم شده است.
وی بیان کرد: اعزام سه کامیون آب‌معدنی، پتو و اقلام خوراکی و تعدادی وسایل گرمایشی و اقلام بهداشتی موردنیاز، توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان طی هفته گذشته، از دیگر اقدامات این دانشگاه در ابراز همدردی با هم‌وطنان آسیب‌دیده بوده است.
پیر حیاتی تصریح کرد: 10 نفر از دانشجویان در قالب یک تیم تخصصی، جهت کمک‌رسانی و توزیع اقلام به محل اعزام‌شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی لازم با مدیر بیمارستان بعثت همدان، همراهان با در دست داشتن نامه معرفی از مددکاری یا دفتر سوپروایزری بیمارستان می‌توانند از امکانات میهمان سرای فدک دانشگاه آزاد اسلامی همدان به‌صورت رایگان بهره‌مند شوند.

captcha