اعلام برنامه‌های مؤسسه نغمه‌های عشق اندیمشک در هفته بسیج
کد خبر: 3666737
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹

اعلام برنامه‌های مؤسسه نغمه‌های عشق اندیمشک در هفته بسیج

گروه فرهنگی: آغاز جلسات فرهنگی «پاتوق» ویژه نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آنها، رونمایی از پنج پایگاه اینترنتی زیر مجموعه مؤسسه، رونمایی از پوستر «خانواده منتظر مهدوی» و برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امام زمان(عج) از برنامه‌های مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک به مناسبت حماسه ۴ آذر، هفته بسیج و آغاز امامت امام زمان(عج) است.

مهراب سراج الدین مسئول مؤسسه فرهنگی نغمه‌های عشق اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۴ آذر ۶۵ و حماسه مقاومت مردم قهرمان پرور اندیمشک و همچنین هفته بسیج و آغاز امامت امام زمان(عج) گفت: مجموعه مردمی نغمه‌های عشق با کمک خیرین و مهدی یاوران شهرستان و بدون حمایت ادارات دولتی و مسئولان، برنامه‌هایی را در جهت تقویت ارزش‌ها و معارف مهدوی در سطح شهرستان در نظر گرفته است.

این فعال فرهنگی گفت: از جمله این برنامه‌ها، افتتاح جلسات هفتگی شنبه شبها ویژه نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آنها با عنوان «پاتوق» است. در برنامه پاتوق، بخش‌های مختلفی در مثل محفل انس با امام زمان(عج) و شهدا (سخنرانی، مداحی) و رصد ستارگان و سیارات با حضور انجمن نجوم، شناسایی نوجوانان و جوانان مستعد در زمینه‌های علمی پژوهشی و تقویت آنها، مشاوره خانواده، آسیب‌های اجتماعی، ورزش و تفریحات، مسابقات علمی و ورزشی و هنری، پخش فیلم و... در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: این برنامه‌ها با مشارکت هیات رزمندگان اسلام شهرستان در حسینیه ثارالله(ع) شنبه شبها ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود. تشکیل گروه سرود انقلابی شهرستان، رونمایی از پنج پایگاه اینترنتی زیر مجموعه شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق، رونمایی از ۶ لوگوی زیر مجموعه‌های شبکه علمی فرهنگی هنری نغمه های عشق و نشست صمیمی اعضا و خانواده آنها با امام جمعه شهرستان نیز به این مناسبت انجام خواهد شد.

به گفته سراج الدین، رونمایی از تابلو بزرگ یا مهدی(عج) در ورودی شهرستان، رونمایی از پوستر «خانواده منتظر مهدوی» و توزیع  ۱۰ هزار پوستر با مشارکت شبکه جهانی ولایت و نصب بر سر درب ۱۰ هزار خانه همشهریان، برپایی ایستگاه صلواتی در میدان مرکزی شهرستان، برگزاری نشست‌های مهدویت در مدارس و مساجد و محلات، برگزاری مسابقه پیامکی خانواده مهدوی و جوان مهدی باور و مهدی یاور، تشکیل گروه هنری ونمایشی کودک و نوجوان با رویکرد واجبات دینی و ارزشهای اسلامی و برگزاری مسابقه دلنوشته ای به امام زمان(عج) نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به این مناسبت در نظر گرفته شده است.

مسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی نغمه های عشق گفت: نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آنها که با این مجموعه همکاری دارند فرموده مقام معظم رهبری در مورد آتش به اختیار را با جان و دل پذیرفتند و با هزینه‌های خود و دوستان و اقوام توانسته‌اند برنامه‌های خوبی را در سطح شهرستان برگزار کنند.

وی یادآور شد: این مجموعه که ۱۴ سال از عمرش می‌گذرد با همین تفکر خودساختگی و استقلال کامل تاکنون حرکت کرده است و برنامه‌های هرساله را خود را در ابتدای سال تنظیم و تدوین کرده و در جهت رشد و تعالی فرهنگ مهدویت و انتظار، آرمان‌‎های امام(ره) و شهدا و منویات امام خامنه‌ای(مدظله) گام برداشته است.

سراج الدین در پایان عنوان کرد: جا دارد از زحمات همه نوجوانان، جوانان و خانواده‌های ایشان به خصوص خیرین و مهدی یاورانی که با کمک های مالی و معنوی خود همواره این مؤسسه را حمایت کرده‌اند تشکر و قدردانی کنیم.

captcha