دستاوردهای طرح تربیت حافظان غرب تهران پس از 215 روز کاری
کد خبر: 3671062
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
لباس‌دوخت تشریح کرد:

دستاوردهای طرح تربیت حافظان غرب تهران پس از 215 روز کاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران از اجرای 215 روز کاری از طرح تربیت حافظان این منطقه تا پایان آبان‌ماه سال جاری خبر داد.

اجرای 215 روز کاری از طرح تربیت حافظان غرب تهران تا پایان آبان‌ماه

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لباس‌دوخت، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اظهار کرد: از زمان آغاز اجرای طرح تربیت حافظان منطقه غرب تهران 215 روز کاری اجرا شده است که طی اجرای طرح قرآنی، مربیان به آموزش سوره‌های مختلف قرآن کریم برای قرآن‌آموزان پرداختند.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران تصریح کرد: طی اجرای طرح تربیت حافظان به طور متوسط روزانه 110 نفر در هر کلاس از سفره پرنعمت قرآن کریم متنعم شده و از این منبع عظیم نورانی و الهی بهره‌مند شدند.
لباس‌دوخت در ادامه بیان کرد: طرح تربیت حافظان منطقه غرب تهران با قوت هرچه تمام‌تر در حال پیگیری است و امیدواریم بتوانیم در پایان اجرای طرح نیز به تمامی اهدافی که در زمینه حفظ قرآن کریم در نظر گرفته شده است، دست پیدا کنیم.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در ادامه تصریح کرد: طی اجرای این طرح قرآنی، قرآن‌آموزان تحت پوشش علاوه بر اینکه به حفظ قرآن می‌پردازند با مفاهیم و آموزه‌های اخلاقی سوره‌های مختلف قرآن کریم نیز آشنا خواهند شد.
وی در پایان سخنان خود ضمن تشکر از مدیران و مربیان طرح قرآنی تربیت حافظان غرب تهران، اظهار کرد: قرآن کریم منبع عظیم الهی و چراغ راهی است که هر کس در راه آن گام بردارد، گمراه نخواهد شد و به سعادت دنیوی و اخروی دست پیدا خواهد کرد.

captcha