رسانه‌ها؛ مجاهدان عرضه فرهنگی/عکس‌العمل رسانه موجب قوت مسئولان می‌شود
کد خبر: 3686102
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

رسانه‌ها؛ مجاهدان عرضه فرهنگی/عکس‌العمل رسانه موجب قوت مسئولان می‌شود

گروه فرهنگی: نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که رسانه‌ها مجاهدان در راه خدا در عرصه فرهنگی هستند، اظهارکرد: حساسیت رسانه‌ای در لرستان بالاست و عکس‌العمل رسانه موجب قوت مسئولان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، امروز یک‌شنبه، هشتم بهمن در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه، ضمن اعلام رضایت از عملکرد اصحاب رسانه، گفت: اصحاب رسانه باید با شناخت استراتژی‌های نظام اسلامی ایران و استراتژی دشمن، به پیشبرد اهداف نظام اسلامی ایران کمک کنند.
وی با بیان این‌که در جریان اغتشاشات اخیر جهت‌گیری رسانه‌ها درست بود و با اعلام مطالبات مردم، صف آن‌ها را از دشمنان جدا کردند این در حالی‌است که عمده اصحاب رسانه را نیروهای جوان و با بصیرت تشکیل می‌دهند که این خود از نقاط قوت رسانه لرستان است.
آیت‌الله میرعمادی بر توجه بیشتر به نشریات لرستان تاکید و با بیان این‌که نشریات لرستان وضعیت مناسبی ندارند، ادامه داد: نشریه سندی ماندگار است و مکانی برای بروز خلاقیت‌ها هستند این در حالی‌است که مجموعه رسانه‌ها در قالب بسیج رسانه مایه مسرت و افتخار است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: ثابت شده است که رسانه می‌تواند منشأ تحول و دگرگونی در جامعه و زمینه‌ساز پیشرفت باشد و در برقراری عدالت و قانون در جامعه مؤثر باشد.
امام‌ جمعه مخرم‌آباد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم قانون‌مداری را در جامعه نهادینه کنیم باید رسانه‌ها پای کار باشند، کمااینکه آن‌چه در چهلمین سال پیروزی انقلاب بسیار مهم بوده شناساندن و شناسایی استراتژی دشمن و استراتژی انقلاب اسلامی برای نقش‌آفرینی درست رسانه‌ها است.
وی رسانه‌ها را حافظان انقلاب اسلامی دانست و افزود: رسالت تبیین و روشنگری بر عهده رسانه‌ها است.
آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: استراتژی دشمن و در رأس آن آمریکا ضعف و ناتوان نشان دادن جمهوری اسلامی ایران و ایجاد یاس و ناامیدی و سرخوردگی در جامعه است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: ایجاد اختلاف و تفرقه و ایجاد دو قطبی در جامعه از دیگر استراتژی‌های دشمن است که می‌بایست به این حربه‌های دشمن توجه ویژه داشت.
امام‌ جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که هر کسی خواسته و ناخواسته به اختلافات دست بزند دشمن را خوشحال کرده است، ادامه داد: جلوگیری از رشد و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی از دیگر استراتژی‌های دشمن است و لذا نباید از این استراتژی دشمن غفلت کنیم.
وی حفظ نظام اسلامی ایران را بزرگ‌ترین استراتژی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: این انقلاب مرهون و مدیون خون شهدای انقلاب اسلامی ایران است کمااینکه بیش‌از ۲۵ هزار خانه از لرستان در طول دفاع مقدس ویران شد و از کودک شش‌ماهه تا پیرمرد ۷۰ ساله شهید دادیم.
کارآمدی نظام به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی همچنین ظهر امروز، هشتم بهمن در دیدار با مسئلین و کارکنان دانشگاه علمی و کابردی لرستان اظهارکرد: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی است که بر اساس نیاز شکل گرفته و آن آمیختگی دانش با کار بوده است.
وی افزود: هدف از آموزش دانشگاه علمی کابردی تعلیمی بوده که دانشجو و نسل جوان به کار و برسد و فعال باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: دانشگاه‌های ما باید در توانمند سازی علمی و پرورش و شکوفا کردن استعداد و خلاقیت و نوآوری فعالیت کنند.
آیت‌الله میرعمادی ارتقا کیفی آموزش را از انتظارت موجود از دانشگاه علمی کاربردی دانست و عنوان کرد: کادر آموزشی دانشگاه باید از افراد توانمند باشد چراکه پیشرفت در سایه نوآوری و خلاقیت است و در هر زمینه‌ای خلاقیت داشته باشیم پیشرفت می‌کنیم.
امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: جوان امروز باید بتواند نیاز خود را خودش برطرف کند و این وظیفه دانشگاه است که چنین شرایطی به‌وجود آورد و شرایط باید به‌گونهای پیش رود که یک دانشجوی فارغ التحصیل بیکار به‌ویژه در دانشگاه علمی کاربردی نداشته باشیم.
وی اضافه کرد: اگر دانشجویان فارغ التحصیل بیکار ماندند و نتوانستند اشتغال‌آفرینی کنند باید به‌دنبال رفع نقص بود.
آیت‌الله میرعمادی یا بیان این‌که توسعه کمی و بدون توجه به کیفیت در دانشگاه علمی کاربردی ضرورتی ندارد، افزود: بعضی از مراکز علمی کاربردی متناسب با اهداف این دانشگاه نیست و از این‌رو تاثیرگذاری خوبی ندارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: کیفیت‌بخشی به دانشگاه علمی کاربردی لرستان همان‌گونه که در دوره اخیر مورد توجه قرار گرفته باید به یک فرهنگ در بین تمام کارکنان و اساتید این دانشگاه تبدیل شود.
وی تصریح کرد:توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید مورد توجه دانشگاه علمی کاربردی قرار بگیرد و در این راستا برنامه‌ریزی شود.
آیت‌الله میرعمادی یادآور شد: کارآمدی نظام به اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است و لذا باید به این موضوع توجه ویژه شود.

captcha