فعالیت 39 خبرگزاری، پایگاه خبری و دفتر روزنامه در لرستان/۹۵ خبرنگار تایید شده‌اند
کد خبر: 3687427
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۰

فعالیت 39 خبرگزاری، پایگاه خبری و دفتر روزنامه در لرستان/۹۵ خبرنگار تایید شده‌اند

گروه فرهنگی: مدیرکل ارشاد لرستان از وجود ۲۰ خبرگزاری و پایگاه خبری فعال و ۱۹ دفتر روزنامه سراسری فعال در استان خبرداد و گفت: تاکنون حدود ۹۵ خبرنگار در استان تایید شده‌اند، همچنین ۳۰ مدیرمسئول داریم که ۲۳ نفر در مرکز استان و هفت نفر در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان شامگاه چهارشنبه، یازدهم بهمن در نشست اطلاع‌رسانی استاندار با اصحاب رسانه که به‌مناسبت دهه فجر برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی به گردن ما حق دارد و البته ما نیز دینی به گردن آن داریم.
وی با اشاره به حق مردم بر گردن انقلاب بیان کرد: تبیین اهداف و دستاوردها به ویژه عملکرد دولت تدبیر و امید از جمله حقی است که باید آن را رعایت کرد.
حنان با بیان این‌که توسعه همه‌جانبه و تحقق شهروندی حق مردم بر گردن انقلاب است، گفت: دولت تدبیر و امید تاکید ویژه‌ای روی این مهم دارد و تمام سعی خود را برای تحقق آن به کار بسته است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به این‌که باید هم‌افزایی بدون تحلیل همدیگر صورت گیرد، ادامه داد: همچنین باید بتوانیم در راستای اهداف مطلوب حرکت کنیم.
وی با بیان این‌که اصحاب رسانه در استان به لحاظ کیفی و کمی قوی و تاثیرگذار عمل کرده است، اظهارکرد: امیدواریم در جهت تثبیت قدم‌های مثبت گام برداریم و مانند همیشه رسانه‌ همیار دولت باشد.
حنان در رابطه با ساماندهی خبرنگاران بیان کرد: یکی‌از اهداف ما ساماندهی رسانه‌ها بوده که با توجه به اهمیتی که دارند این مهم را به‌صورت جدی پیگیری می‌کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: از این به بعد بر اساس اعلام ارشاد خبرنگارانی که مورد تایید قرار گرفته‌اند به برنامه‌ها و جلسات ادارات استان دعوت می‌شوند.
وی با بیان این‌که تا به حال حدود ۹۵ خبرنگار در استان تایید شده‌اند، افزود: همچنین ۳۰ مدیرمسئول داریم که ۲۳ نفر در مرکز استان و ۷ نفر در شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.
حنان از وجود ۲۰ خبرگزاری و پایگاه خبری فعال در استان خبر داد و افزود: همچنین ۱۹ دفتر روزنامه سراسری داریم که در استان فعالیت می‌کنند.

captcha