استقبال مردم از غرفه مولود مبارک انقلاب
کد خبر: 3691012
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

استقبال مردم از غرفه مولود مبارک انقلاب

گروه فرهنگی: غرفه معرفی دستاوردهای جهاد دانشگاهی قزوین تحت عنوان مولود مبارک انقلاب، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر قزوین مورد استقبال راهپیمایان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین، جابر خرم نیا مسئول روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد قزوین اظهار کرد: غرفه معرفی دستاوردهای جهاد دانشگاهی قزوین تحت عنوان مولود مبارک انقلاب، در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهر قزوین مورد استقبال راهپیمایان و همشهریان قرار گرفت.
خرم نیا افزود: در این غرفه علاوه بر معرفی دستاوردهای جهاد دانشگاهی قزوین در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، برخی خدمات از قبیل آزمایش قند و چربی خون برای همشهریان بالای 40 سال، تست فشار خون و مشاوره مهارت آموزی به صورت رایگان به راهپیمایان و همشهریان عزیز ارائه شد.
مسئول روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان قزوین در پایان از استقبال گسترده همشهریان قزوینی از دستاوردها و خدمات جهاد دانشگاهی خبر داد و خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی بنا به فرموده مقام معظم رهبری مولود مبارک انقلاب اسلامی است و راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن امسال نیز فرصت خوبی بود تا این نهاد انقلابی بتواند دستاوردهای خود را به‌عنوان یکی از ثمره‌های انقلاب در حوزه‌های علمی و پژوهشی به مردم معرفی کند.

captcha