مسائل فرهنگی در اولویت مجلس و دولت نیست/ لزوم ورود جدی به مدیریت بازی‌های رایانه‌ای
کد خبر: 3695913
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
رضایی:

مسائل فرهنگی در اولویت مجلس و دولت نیست/ لزوم ورود جدی به مدیریت بازی‌های رایانه‌ای

گروه فرهنگی ـ نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از اینکه مسائل فرهنگی در اولویت مجلس و دولت نیست، خواستار ورود جدی متولیان فرهنگی به مدیریت بازی‌های رایانه‌ای و مد و لباس شد.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدرضا رضایی كوچی، نماینده‌ مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی امروز، 10 اسفندماه در اختتامیه‌ همایش علامه‌‌ی خفری كه در این شهرستان برگزار شد، با انتقاد از اینکه مسائل فرهنگی در اولویت مجلس و دولت نیست، افزود: حوزه‌ فرهنگ غریب است لذا باید در تبلیغ و اشاعه‌ آن تلاش کنیم.
وی با اشاره به برگزاری همایش علامه خفری در جهرم گفت: خوشبختانه برگزاری این چنین همایش‌ها و زنده‌نگه‌داشتن عالمان برجسته‌ دین اسلام، راهی در تحقق این مهم است.
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: متولیان فرهنگی در بحث مدیریت بازی‌های رایانه‌ای که متأسفانه بر اخلاق کودکان و نوجوانان تأثیر گذاشته است و همچنین بحث مد و لباس، به جد ورود کنند.

وزارت ارشاد به مدیریت فضای مجازی ورود كند
نماینده‌ مردم جهرم در مجلس ادامه داد: یکی از اولویت‌های ما در اشاعه مسائل فرهنگی، مدیریت فضای مجازی و تولید محتوا است که وزارت فرهنگ و ارشاد باید انجام دهد.
رضایی با اشاره به همدلی خوبی در بین مسئولان کشور صورت گرفته است، گفت: امید است شاهد دستاوردهای بهتری در همه‌ زمینه‌ها، از جمله در زمینه‌ فرهنگی باشیم.

فعالیت 52 خانه قرآن در جهرم
وی با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این شهرستان نیز گفت: در شهر جهرم 52 خانه قرآنی وجود دارد و شهرستان جهرم با ۴۵ قاری برجسته، در بحث فرهنگ و آموزش قرآن رتبه اول استان را کسب کرده است.
رئیس كمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در بخش پایانی سخنان خود گفت: همایش علامه خفری با کیفیت مطلوبی برگزار شد و وجود ۱۶ هزار دانشجو و سیصد عضو هیئت علمی، نشان از ظرفیت بالای این شهرستان جهت برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی است.
انتهای پیام

captcha