نیروی انتظامی تمام‌قد در جبههٔ مبارزه با تخلفات تلاش می‌کند
کد خبر: 3698873
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
فرمانده انتظامی استان قزوین:

نیروی انتظامی تمام‌قد در جبههٔ مبارزه با تخلفات تلاش می‌کند

گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه نیروی انتظامی به‌عنوان نیروی تمام‌قد در جبههٔ مبارزه با تخلفات تلاش می‌کند، گفت: امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها و نیازهای بشری است و زیربنای تمام تشکیلات اجتماعی و عرصه‌های مختلف بر اساس امنیت در نظر گرفته می‌شود که باید شکرگزار آن بود.

به گزارش ایکنا از قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: شعار نوروزی امسال آرامش بهاری با نظم و امنیت در نظر گرفته‌شده است که در همین راستا در تلاش هستیم تا در تمام فصول سال امنیت داشته باشیم.
وی افزود: امنیت یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها و نیازهای بشری است و زیربنای تمام تشکیلات اجتماعی و عرصه‌های مختلف بر اساس امنیت در نظر گرفته می‌شود که باید شکرگزار آن بود.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه نیروی انتظامی به‌عنوان رکن اصلی نظام بخش و توان‌بخش در جامعه است، ادامه داد: نیروی انتظامی از اصلی‌ترین نیروهایی است که برای مبارزه با بزه تلاش می‌کنند و در راستای امنیت فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد.
وی یادآور شد: مبارزه با سرقت، مقابله با قاچاق کالا و ارز، مبارزه با مواد مخدر، روان‌سازی ترافیک، ارتقای سطح کیفی کارکنان و بسیاری از موارد دیگر ازجمله اهداف نیروی انتظامی است.
محمودی اضافه کرد: نیروی انتظامی به‌عنوان نیروی تمام‌قد در جبههٔ مبارزه با تخلفات تلاش می‌کند و ازنظر فراوانی وقوع جرائم بین ۳۴ استان، جایگاه ۳۰ تا ۳۲ را دارد.
وی تأکید کرد: مهم‌ترین رویدادی که در سال جاری با آن روبه‌رو بودیم انتخابات بود که توانستیم با امنیت کامل برگزار کنیم.
محمودی ادامه داد: در تجمعات و اغتشاشات دی‌ماه، نیروی انتظامی مقتدرانه حضور داشت و صف مردم از اغتشاشگران جدا شد.
وی اعلام کرد: در وقوع سرقت توانستیم به‌خوبی عمل کنیم و در حال حاضر در جایگاه ۲۲ کشوری قرار داریم.
فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: در وقوع نزاع و درگیری دارای رتبهٔ ۳۲ کشوری هستیم و در وقوع تصادفات منجر به فوت دارای رتبهٔ ۲۲ و در تصادفات منجر به جرح دارای رتبهٔ ۳۲ هستیم.
وی تأکید کرد: طی ۱۱ ماه نخست سال جاری بیش از ۲۳۲ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد داشتند که این رقم نسبت به میزان مشابه سال گذشته ۱۳.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.
وی اعلام کرد: در جرائم رایانه‌ای متأسفانه شاهد افزایش ۳۶ درصدی بوده‌ایم.
محمودی خاطرنشان کرد: بیش از ۳۵ هزار و ۵۹۰ دستگاه انواع خودرو شماره‌گذاری شده‌اند.
فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به چهارشنبه‌سوری از مردم خواست ضمن رعایت نکات ایمنی از نگهداری مواد محترقه در منازل خودداری کنند.
انتهای پیام

captcha