اعلام نتایج مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان
کد خبر: 3699057
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷

اعلام نتایج مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ نتایج مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قرآن «بهار در بهار» ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز لرستان اعلام شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، نتایج مسابقات قرآن ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز لرستان که روز پنج‌شنبه، ۱۷ اسفند و با حضور ۱۱۳ شرکت‌کننده در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار شده بود، اعلام شد.
براساس این گزارش؛ در رشته حفظ عمومی دختران اول تا سوم ابتدایی فاطمه سالاروند رتبه اول، زهرا سالاروند رتبه دوم و شیدا ملکی رتبه سوم را کسب کرد، در رشته حفظ عمومی پسران اول تا سوم ابتدایی، علی‌رضا دارابی، علی فرجی‌نژاد و محمد علیجانی اول تا سوم، در رشته قصه‌گویی دختران فاطیما نقی‌بیرانوند رتبه اول، وستا عزیزپور رتبه دوم و هانیه فاضل‌پور رتبه سوم را کسب کرد، کمااینکه در رشته قصه‌گویی پسران محمدپارسا نقی‌بیرانوند، دانیال طهماسبی و علیرضا دولتشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.

اعلام نتایج مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان

فاطمه جلاحی و حنانه محمدزاده در رشته حفظ یک جزء دختران اول تا سوم ابتدایی، اول و دوم، و زهرا علیجانی در حفظ دو جزء دختران اول تا سوم ابتدایی حائز رتبه برتر شد، کمااینکه در حفظ یک جزء دختران چهارم تا ششم ابتدایی غزل حجتی و نرگس محمدزکی به ترتیب اول و دوم، در حفظ پنج جزء دختران دوره اول متوسطه فاطمه علیجانی رتبه برتر را کسب کرد و در حفظ دو جزء دختران مقطع عالی نیز لیلا ماسوریان موفق به کسب رتبه برتر شد.
این گزارش می‌افزاید: پارمیس لشنی‌زند و نرگس شمس در رشته صحیح‌خوانی دختران اول تا سوم ابتدایی، اول و دوم، صدرا بارانی و محمدطه عبدی در رشته صحیح‌خوانی پسران اول تا سوم ابتدایی به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند، در رشته صحیح‌خوانی دختران چهارم تا ششم ابتدایی، نسترن حیات‌الغیب رتبه اول، یلدا شاکرمی رتبه دوم و لعیا حسنوند رتبه سوم را کسب کرد، این در حالی‌است که در صحیح‌خوانی پسران چهارم تا ششم ابتدایی سبحان تیزهوش رتبه برتر را کسب کرد.
در این راستا پریچهره نقی‌بیرانوند در رشته صحیح‌خوانی دختران متوسطه اول، موفق به کسب رتبه برتر شد، در رشته قرائت ترتیل دختران چهارم تا ششم ابتدایی فاطمه فراشی رتبه اول و مهدیه پرندین حائز رتبه دوم، در رشته قرائت ترتیل پسران چهارم تا ششم ابتدایی محمدامین نقدی و محمد شفیعی اول و دوم شدند و مبینا شاکرمی و فاطمه شفیعی در رشته قرائت ترتیل دختران دوره اول متوسطه به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.
یادآور می‌شود، در رشته قرائت ترتیل پسران دوره اول متوسطه مسلم حسینی اول، در رشته قرائت تحقیق پسران دوره دوم متوسطه امیرحسین محمدزاده موفق به کسب رتبه برتر شد.

انتهای پیام

captcha