کمک 400 میلیون ریالی زوج پزشک کاشمری به حوزه سلامت
کد خبر: 3704805
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۹

کمک 400 میلیون ریالی زوج پزشک کاشمری به حوزه سلامت

گروه شهرستان‌ها- مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر از کمک 400 میلیون ریالی زوج پزشک کاشمری به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی با بیان اینکه زوج پزشک کاشمری 400 میلیون ریال به حوزه سلامت این شهرستان کمک کردند، افزود: در اقدامی خداپسندانه دکتر رضا فکری و دکتر مرضیه یحیی زاده زوج پزشک نیک‌اندیش کاشمری در اقدامی خداپسندانه مبلغ 400 میلیون ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند.

وی عنوان کرد: این مبلغ با توجه به اعلام قبلی مبنی بر نیاز به ساخت فضای فیزیکی بخش ام آر آی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر، و بنا بر حس انسان دوستی این خانواده محترم صرف ساخت بخش ام آر آی بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان شده است.
یزدانی با بیان اینکه امروز اهمیت حوزه سلامت برای همگان واضح و آشکار است و توجه به حوزه سلامت در منابع دینی ما نیز بسیار تأکید شده است، ابراز کرد: اگر آنچه را از مال دنیا در اختیار داریم به خدا بسپاریم و در راه جلب رضای الهی مصرف کنیم، هم بهترین و هم ماندگارترین مال خواهد شد.
وی یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دولت تدبیر و امید رفع نگرانی مردم در حوزه سلامت دانست و افزود: در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر با اشاره به اینکه اشاعه فرهنگ کار خیر در جامعه امری ضروری است و باید ظرفیت بسیار گسترده کارهای خیر مردمی متناسب با نیازها، هدایتگری شود تا بیشتری بهره‌وری از آن حاصل آید، گفت: ایجاد اعتماد لازم در مردم برای جذب کمک‌ها اهمیت ویژه ای دارد که باید این مهم در حوزه سلامت مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha