چاپخانه مختص مطبوعات در لرستان احداث می‌شود/ ساماندهی ۱۰۵ خبرنگار
کد خبر: 3709098
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
حنان:

چاپخانه مختص مطبوعات در لرستان احداث می‌شود/ ساماندهی ۱۰۵ خبرنگار

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارشاد لرستان از راه‌اندازی چاپخانه مختص روزنامه و مطبوعات در لرستان خبر داد و گفت: سرمایه‌گذار تاسیس چاپخانه مشخص شده و مشکل ساماندهی چاپ مطبوعات برطرف خواهد شد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز چهارشنبه، پنجم اردیبهشت، در دیدار استاندار لرستان با هیات مدیره خانه مطبوعات لرستان، اظهارکرد: هیئت مدیره خانه مطبوعات فعلی لرستان، افرادی باثبات و پای کار هستند.
وی با اشاره به این‌که خانه مطبوعات مرجع رسانه‌هاست، عنوان کرد: تعداد ۱۰۵ فعال رسانه‌ای استان شرایط احراز کارت خبرنگاری را کسب کردند و هم‌اکنون کارت آن‌ها آماده است که طی روزهای آینده توزیع خواهد شد.
حنان، تمکن مالی را شرط دریافت و اخذ مجوز نشریات برشمرد و اضافه کرد: نامه اختیارات خانه مطبوعات صادر شده که طی آن اختیارات بیشتری به اعضای خانه مطبوعات لرستان داده شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به تاسیس چاپخانه مطبوعات لرستان اشاره و تصریح کرد: سرمایه‌گذار راه‌اندازی چاپخانه در لرستان مشخص شده و با حمایت استانداری لرستان مشکل نبود چاپخانه در لرستان برطرف می‌شود.

انتهای پیام

captcha