ارائه 781 روز آموزش در قالب طرح تربیت حافظان غرب تهران
کد خبر: 3711734
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷
لباس‌دوخت خبر داد:

ارائه 781 روز آموزش در قالب طرح تربیت حافظان غرب تهران

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران از ارائه 781 روز آموزش قرآنی از آغاز تا پایان طرح تربیت حافظان این منطقه خبر داد.

ارائه 781 روز آموزش در قالب طرح تربیت حافظان غرب تهران

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لباس‌دوخت، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ با بیان اینکه طرح تربیت حافظان قرآن کریم غرب تهران تا پایان اردیبهشت‌ماه جاری به سرانجام خواهد رسید، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح تا پایان آن مدت 781 روز آموزش به قرآن‌آموزان ارائه شده است.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران ادامه داد: با پایان طرح تربیت حافظان غرب تهران، تمامی اهداف مورد نظر در این طرح بابرکت قرآنی محقق شده و قرآن‌آموزان تحت پوشش در مدارس مختلف با آموزه‌های قرآنی طرح به خوبی آشنا شده‌اند.
لباس‌دوخت تصریح کرد: طی اجرای این طرح قرآنی، قرآن‌آموزان علاوه بر آموزش حفظ قرآن کریم، با مفاهیم و موضوعات مختلفی از نهج‌البلاغه امیرالمؤمنین علی(ع) نیز آشنا شدند تا در کنار آیات نورانی کلام‌الله مجید از کلام نورانی حضرت امیر(ع) نیز بهره ببرند.
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه غرب تهران افزود: امیدوار هستیم تا با اجرای چنین طرح‌های قرآنی بتوانیم در حد خود گامی هر چند کوچک در زمینه تحقق منویات قرآنی مقام معظم رهبری برداشته باشیم و زمینه آشنایی قرآن‌آموزان با سبک زندگی قرآنی را فراهم کنیم.
وی در پایان ضمن تشکر از مدیران و مربیان مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت دارالتقوی مبین تهران، اظهار امیدواری کرد تا اجرای چنین‌ طرح‌های قرآنی که تأثیر فراوانی در بین دانش‌آموزان دارد، تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

captcha