رقابت 144 نفر در مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان
کد خبر: 3712552
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۷
محمدزاده خبرداد:

رقابت 144 نفر در مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مرحله استانی مسابقات قرآن‌کریم ویژه کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز لرستان پنج‌شنبه، 20 اردیبهشت برگزار می‏‌شود.

رقابت 144 نفر در مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان

نصیر محمدزاده، مسئول دارالقرآن‌‌الکریم شرکت گاز لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، در رابطه با مسابقات قرآن شرکت گاز لرستان، گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن‌کریم شرکت گاز لرستان ویژه کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز پنج‌شنبه، 20 اردیبهشت‌ماه در محل دانشگاه فرهنگیان خرم‌آباد برگزار می‌‏شود.
وی افزود: در این دوره از مسابقات قرآنی 144 نفر جهت راهیابی به مرحله کشوری این دوره از مسابقات با هم به رقابت می‏‌پردازند و از هر رشته یک نفر به مرحله کشوری راه می‎یابد.
محمدزاده اضافه کرد: این مسابقات قرآنی در بخش شفاهی شامل رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق، حفظ، صحیح‌خوانی و اذان و در بخش کتبی شامل مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و ترجمه قران است.
مسئول دارالقرآن‌ شرکت گاز لرستان با اشاره به رشد آمار شرکت‌کنندگان این دوره در مقایسه با سال قبل و این‌که مسابقات ویژه فرزندان کارکنان شرکت گاز لرستان طی اسفندماه سال گذشته انجام گرفت، گفت: در بخش آقایان داوری این مسابقات را عزت‌الله گوشه‌ای، مهدی پاپی و داوودی و در بخش بانوان بیرانوند، رُک‌رُک، هراتی، امیدزاده و سپهوند عهده‌دار هستند.

انتهای پیام

captcha