اعلام نتایج مسابقات قرآن همسران و کارکنان شرکت گاز لرستان
کد خبر: 3713620
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

اعلام نتایج مسابقات قرآن همسران و کارکنان شرکت گاز لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دارالقرآن شرکت گاز لرستان از اعلام نتایج مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم، ویژه کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز لرستان خبر داد.

اعلام نتایج مسابقات قرآن همسران و کارکنان شرکت گاز لرستان

نصیر محمدزاده، مسئول دارالقرآن شرکت گاز لرستان، در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهارکرد: مرحله استانی یازدهمین دوره مسابقات قرآن‌کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه کارکنان و همسران کارکنان شرکت گاز لرستان، تعداد ۱۴۴ نفر حضور داشتند.
وی در با اعلام نتایج این دوره از مسابقات گفت: در رشته قرائت تحقیق آقایان، میراکبر شفیعی، خشایار دالوند، اول و دوم شدند، کمااینکه سیدمحمد موسوی و نصیر محمدزاده در رشته ترتیل، رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند.
وی تصریح کرد: در رشته اذان و در بخش آقایان سیدمحمد موسوی اول، میراکبر شفیعی دوم و یاسر بسطامی سوم شد، این در حالی‌است که در رشته حفظ یک جزء آقایان شاهرخ همتی موفق به کسب رتبه برتر شد.
مسئول دارالقرآن شرکت گاز لرستان، گفت: عارف رشنو در رشته حفظ عمومی آقایان، نفر برتر اعلام شد و بنابر نظر داوران این دوره از مسابقات در رشته قرائت تحقیق بانوان، کبری چاروسایی اول شد و مریم پورسرتیپ رتبه دوم را کسب کرد، کمااینکه در بخش ترتیل بانوان به ترتیب لیلا دارابی، اعظم محسنی و آزاده برجسته، اول تا سوم شدند
وی تصریح کرد: در بخش صحیح‌خوانی بانوان، ریحان نجاتی‌پور، فوزیه مومنی و مهرنوش کشوری اول تا سوم شدند و در بخش حفظ 3 جزء بانوان، اکرم گودرزی موفق به کسب رتبه برتر شد.
محمدزاده در خصوص نفرات برتر رشته ترجمه قرآن در بخش آقایان نیز، گفت: در این بخش نجم‌الدین نوری‌فر، مراد یارولی‌پور و مجتبی مرادی موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند، این در حالی است که در رشته ترجمه قرآن ویژه بانوان فاطمه کرم‌خانی اول، خدیجه شمسی دوم و سمانه زینی‌وند رتبه سوم را کسب کرد.
مسئول دارالقرآن شرکت گاز لرستان، حجت شاه‌مرادی، مراد یارولی‌پور و علی علم را حجت شاهمرادی را نفرات اول تا سوم رشته صحیفه سجادیه در بخش آقایان اعلام کرد و افزود: در رشته صحیفه سجادیه و در بخش بانوان به ترتیب فیروزه شیراوند، مانیا ملکی و سیمین امیدزاده اول تا سوم شدند و در رشته مفاهیم قرآن آقایان، محسن زینی‌وند اول شد، عارف رشنو موفق به کسب رتبه دوم شد و رضا زینی‌وند نفر سوم شد.
وی تصریح کرد: داوران این دوره از مسابقات در رشته مفاهیم قرآن بانوان طلا نقدی، زهرا مولایی و فردوس رحمانی را نفرات اول تا سوم اعلام کردند این در حالی‌است که در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه آقایان، مجید مومنی اول، رضا آقایان دوم و علی علم سوم شد.
محمدزاده در ادامه گفت: فروزان علیجانی، مریم شاکرمی و فرزانه شمسیان در رشته مفاهیم نهج‌البلاغه در بخش بانوان اول تا سوم شدند، کمااینکه در رشته حفظ موضوعی آقایان، مجید مومنی اول، سعید دولتشاه دوم و مهدی ملک‌نژاد سوم شد.
مسئول دارالقرآن شرکت گاز لرستان در پایان گفت: در رشته حفظ موضوعی و در بخش بانوان، ریحان نجاتی‌پور و فرزانه شمسیان حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

انتهای پیام

captcha