خبرنگاران حق محوری را در رأس فعالیت‌های خود قرار دهند
کد خبر: 3717262
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین:

خبرنگاران حق محوری را در رأس فعالیت‌های خود قرار دهند

گروه فرهنگی- مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به جایگاه خبرنگاران گفت: خبرنگاران رسالت‌های بی‌شماری دارند و ازآنجاکه سلاح قلم در دستان این قشر قرار دارد باید در ابتدا حق‌محور باشند و در تمام شئون زندگی آن را رعایت کنند.

 خبرنگاران حق محوری را در رأس فعالیت‌های خود قرار دهند

به گزارش ایکنا از قزوین، نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه به همت بسیج رسانه استان قزوین شب گذشته 2 خرداد همراه با ضیافت افطار در سالن جلسات شهید حسن‌پور قزوین برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین روح‌الله فاطمی نسب در این نشست بابیان اینکه خداوند در ماه رمضان بندگان خود را در فضایی قرار می‌دهد تا به‌سوی خود جلب کند، اظهار کرد: انسان خلیفه الهی در زمین است که یکی از پایه‌های محبت در بین آن‌ها مهمانی دادن به شمار می‌رود.
وی افزود: ازاین‌رو وقتی فردی را که دوست داریم بر سر سفره دعوت می‌کنیم و حال در ماه رمضان خداوند متعال به‌تمامی بندگان خود به‌ویژه افرادی که راه را گم‌کرده‌اند، عنایت کرده و آن‌ها را بر خان کرم رمضان مهمان می‌کند.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: خداوند در ماه رمضان دعاها را مستجاب کرده و خواب بندگان را هم عبادت محسوب می‌کند لذا این ماه فرصت بی‌نظیری است که خداوند در اختیار بندگان خود قرار داده است.
این مسئول با اشاره به جایگاه خبرنگاران بیان کرد: خبرنگاران رسالت‌های بی‌شماری دارند و ازآنجاکه سلاح قلم در دستان این قشر قرار دارد باید در ابتدا حق‌محور باشند و در تمام شئون زندگی آن را رعایت کنند.
حجت‌الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: با توجه به تهاجم سیاسی، فرهنگی و اقتصادی که علیه انقلاب اسلامی وجود دارد باید با حق‌محوری بستری را برای گسترش عدل و داد در اجتماع ایجاد کرد تا آن به منصه ظهور برسد.
وی اضافه کرد: هر کس که دل درگرو انقلاب دارد می‌تواند در جبهه‌سازی انقلاب برای تحقق اهداف امام و انقلاب قدم بردارد و رسالت گسترده‌ای که خداوند متعال در قرآن بر آن تأکیددارند را محقق کنند.
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: در جامعه ایرانی نظام شاهنشاهی، طاغوتی شمرده می‌شود که این کلمه در قرآن آمده است و حتی می‌تواند در نفس ما نیز وجود داشته باشد.
این مسئول یادآور شد: گاهی افرادی وجود دارند که در نقاب انقلاب با تکبر و خودخواهی در جامعه فعالیت دارند، لذا در دفاع از ارزش‌ها غیر از ارزش‌های الهی را نباید مدنظر قرار داد.

انتهای پیام

captcha