مشارکت 200 قرآن‌آموز عشق‌آبادی در کلاس‌های آموزش قرآن
کد خبر: 3732831
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

مشارکت 200 قرآن‌آموز عشق‌آبادی در کلاس‌های آموزش قرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ تعداد 200 قرآن‌آموز مؤسسه منهاج عشق‌آباد در برنامه‌های آموزشی تابستانه این مؤسسه شرکت کردند.

محمد رجب‌زاده، مدیر مؤسسه منهاج عشق‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا گفت: برنامه‌های قرآنی در حال اجرای مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت منهاج عشق‌آباد در فصل تابستان شامل بیش از 20 کلاس آموزشی در رشته‌های قرآنی، روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، آموزش صوت و لحن، ترجمه و مفاهیم، تفسیر و رشته‌های مختلف حفظ قرآن است.
وی با اشاره به حضور حداکثری قرآن‌آموزان و علاقه‌مندان در این دوره‌ها بیان کرد: تعداد 200 قرآن‌آموز از رده سنی 5 سال تا بزرگسال در طول هفته از این کلاس‌ها استفاده می‌کنند. تعدادی از این کلاس‌ها در روستاهای هودر و دستگردان برگزار می‌شود.
رجب‌زاده ادامه داد: بیش از 30 نفر تاکنون در طرح قرآنی 1452 با محوریت حفظ جزء سی‌ام قرآن شرکت کرده‌اند و ثبت‌ نام از داوطلبان همچنان ادامه دارد.
مدیر مؤسسه منهاج بیان کرد: در برگزاری این دوره از کلاس‌های آموزشی تعداد 10 مربی کار آموزش را برعهده دارند که اغلب به صورت افتخاری فعالیت می‌کنند. همه کلاس‌ها به صورت رایگان برگزار شده و هزینه‌های مربوطه توسط خیران تأمین می‌شود. این کلاس‌ها تا 10 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha