دیدار شهردار منطقه 13 با مادران شهیدان غفاری و نیشابوری
کد خبر: 3741785
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

دیدار شهردار منطقه 13 با مادران شهیدان غفاری و نیشابوری

کانون خبرنگاران نبأ ــ در راستای دیدارهای دوره‌ای از خانواده معظم شهدا، خانواده شهیدان محمد غفاری و شهید امیرسنجر نیشابوری میزبان شهردار منطقه 13 بودند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 در دیداری صمیمانه با خانواده شهید غفاری ملاقات و از آنان دلجویی کرد.

در این دیدار ابتدا مادر این شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از چگونگی به شهادت رسیدن فرزند شهیدش پرداخت.

شهردار منطقه 13 در ادامه با حضور در منزل شهید امیر سنجر نیشابوری بر پاسداشت مقام شهدا در منطقه پیشگامان انقلاب تأکید کرد و گفت: از مدیران شهری می‌خواهم تا با برنامه‌ریزی صحیح امکان دیدار با تعداد بیشتری از خانواده محترم شهدا را ایجاد کنند تا از دعای خیر همه مادران شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس بهره‌مند شویم.

وی در این دیدار آلبوم تصاویر کودکی و نوجوانی و سال‌های جبهه و جنگ این شهید بزرگوار را ورق زد و از دیدار با خانواده امیر سنجر که به حق در دفاع از نظام اسلامی و جانبازی در راه اسلام پیشرو هستند، ابراز خرسندی کرد.

شهیدان محمد غفاری و امیر سنجر نیشابوری در حالی که سن چندانی نداشتند در جبهه‌ها شرکت داشته تا اینکه سرانجام در سال 1365 در منطقه شلمچه و پاسگاه زید به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

در این دیدار ابراهیمی سوته، معاون اجتماعی و فرهنگی، اصغر صوفی، فرمانده حوزه بسیج، معما، شهردار ناحیه یک، فلاح خورسند، مدیر روابط عمومی منطقه در این دیدار مرتضی رحمان‌زاده، شهردار منطقه 13 را همراهی کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یاد‌بود به مادران شهدا اعطا شد.

هاله حاتمی
انتهای پیام

captcha