مدیریت موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیازمند تشریک ظرفیت‌هاست
کد خبر: 3751781
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵

مدیریت موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیازمند تشریک ظرفیت‌هاست

گروه اجتماعی - رییس کل دادگستری استان یزد گفت: با تبادل نظر و تشریک ظرفیت‌های بین دستگاهی، باید مسائل اجتماعی و فرهنگی استان را مدیریت کرد.

مدیریت موضوعات فرهنگی و اجتماعی نیازمند تشریک ظرفیت‌هاست

به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حبیبی، نماینده عالی قوه قضاییه در استان یزد صبح امروز، 9 مهرماه در نشستی با خامسی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد اظهار کرد: تشکیل کارگروه‌های مشترک و ورود به مسائل اجتماعی و فرهنگی مبتلا به جامعه، ضمن پیشگیری از موازی کاری و جزیره‌ای عمل کردن، ضمن همکوشی و همیاری، هم‌افزایی را در حصول نتایج به دنبال دارد.
وی به موضوع فضای مجازی و ضرورت نظارت و مدیریت این فضا تأکید کرد و گفت: فضای مجازی امروز به یک مار خوش خط و خالی تبدیل شده که با ظاهری زیبا ابزار دست دشمن قرار گرفته و اهداف شوم آنان را پیاده می‌کند.
این مقام قضایی تصریح کرد: گرچه فضای مجازی فرصتی برای کارهای فرهنگی در جامعه هم هست اما به شرط آن که با تمام توان بر این فضا مسلط بود و برای اثرگذاری آن برنامه‌ریزی کرد.
وی گفت: نباید اجازه داد تا فضای مجازی ابزاری در دست دشمنان این کشور باشد تا در عرصه اجتماعی جریان سازی نمایند بلکه باید با تعامل و هم‌اندیشی و همیاری، امور فرهنگی و اجتماعی در جامعه را به سمت اهداف متعالی انقلاب اسلامی سوق داد.

انتهای پیام

captcha