بحران خوابگاهی در دانشگاه بیرجند نداریم
کد خبر: 3751791
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳

بحران خوابگاهی در دانشگاه بیرجند نداریم

گروه اجتماعی ــ مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را با استقبال از دانشجویان و کمترین مشکل آغاز کردیم، گفت: خوابگاه‌های دانشگاه بیرجند برای اسکان دانشجویان ۳۹۰۰ نفر ظرفیت دارد.

بحران خوابگاهی در دانشگاه بیرجند نداریم

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علیرضا منصوری، مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند امروز 9 مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: حوزه دانشجویی دانشگاه بیرجند در سه حیطه کاری اسکان، تغذیه و پرداخت تسهیلات به دانشجویان فعالیت می‌کند.
وی افزود: همچنین با برنامه راهبردی همزمان با تعطیلات تابستان امسال در حوزه تأمین و تجهیز و نوسازی خوابگاه‌ها اقدامات خوبی شده و خوابگاه‌ها به روزرسانی و زیباسازی شدند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند با بیان اینکه سال تحصیلی جدید را با استقبال از دانشجویان و کمترین مشکل آغاز کردیم، تصریح کرد: خوابگاه‌های دانشگاه بیرجند برای اسکان دانشجویان، 3900 نفر ظرفیت دارد.
منصوری با بیان اینکه بحران خوابگاهی در دانشگاه بیرجند نداریم، تصریح کرد: دو مجتمع خوابگاهی در پردیس شوکت‌آباد برای دختران و پسران و دو خوابگاه دانشجویی در خیابان ابوذر و خیابان توحید بیرجند وجود دارد.
وی ادامه داد: همچنین سالن‌های غذاخوری نیز با یک آشپزخانه در پردیس شوکت‌آباد در حال فعالیت است و دو سالن غذاخوری در دانشگاه بیرجند نیز به برادران و خواهران سرویس‌دهی می‌کند.
مدیر امور دانشجویی دانشگاه بیرجند خاطرنشان کرد: مجتمع و خوابگاه‌های خودگردان کمک می‌کنند تا مشکل خوابگاهی در دانشگاه بیرجند نداشته باشیم.
منصوری یادآور شد: وام تغذیه‌ای، وام ازدواج، وام ضروری، وام ودیعه مسکن و وام موارد خاص برای کسانی که بیماری خاصی دارند بدون سود و کارمزد پرداخت می‌شود و دانشجویان دوره شبانه از وام شهریه با کارمزد چهار درصد می‌توانند بهره‌مند شوند.
انتهای پیام

captcha