محفل قرآنی با حضور «مهدی ساعد» در زندان همدان برگزار شد
کد خبر: 3752171
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

محفل قرآنی با حضور «مهدی ساعد» در زندان همدان برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ محفل انس با قرآن کریم با تلاوت مهدی ساعد، قاری بین‌المللی قرآن در زندان همدان برگزار شد.

برگزاری محفل انس باقرآن با حضورقاری بین المللی استان در زندان همدان

به گزارش ایکنا از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های همدان، محفل انس با قرآن کریم، یادواره شهدای مدافع حرم در محرم و ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور مدیرکل زندان‌های همدان، مدیر و جمعی از کارکنان زندان توسط اداره فرهنگی برگزار شد.
در این مراسم مهدی ساعد، قاری بین‌المللی استان، نفر برگزیده مسابقات بین‌المللی اندونزی، آیاتی از قرآن کریم را با نوایی دلنشین قرائت کرد.
هم‌چنین آقایان محمدی و شعبانی از مداحان استان در سوگ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مدیحه‌سرایی کردند.

دیدار مدیرکل زندان‌های همدان با دو خانواده شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس
به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگران و شهدا و در راستای تکریم خانواده شهدا، حسن محمدیاری، مدیرکل زندان‌های همدان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه با دو خانواده شهید والا مقام سعید شالی و رضا سیاهرنگ دیدار کردند .
در این دیدار مدیر کل زندان های همدان با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تکریم هر چه بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران است.
وی افزود: خانواده شهدا، فرزندان خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این پاداشی بی‌پایان در نزد خداوند متعال خواهد داشت.
گفتنی است در این دیدار لوح و هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی مدیرکل زندان‌های همدان به دو خانواده شهید اهداء شد.
هم‌چنین در دیدار دیگری مهرداد همزه رئیس اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان به همراه جمعی از کارکنان این مجموعه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با خانواده‌های معظم شهدا دیدار و گفتگو کردند.
رئیس اردوگاه، ضمن تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری‌های خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، شهدا را به عنوان وارثان واقعی انقلاب معرفی کرد.
رئیس اردوگاه و جمعی از کارکنان این مجموعه با خانواده شهیدان صدیف سلطانی و علی پاشایی دیدار و یاد و خاطره آن شهیدان سرافراز را گرامی داشتند و با اهدای هدیه از خانواده این شهیدان تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha