رونمایی از پنج اثر مکتوب حوزه دفاع مقدس
کد خبر: 3758841
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
همزمان با نمایشگاه کتاب تبریز صورت گرفت؛

رونمایی از پنج اثر مکتوب حوزه دفاع مقدس

گروه اجتماعی- همزمان با چهارمین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از پنج کتاب‌های جدید منتشر شده در حوزه دفاع مقدس با حضور سردار خرم، فرمانده سپاه عاشورا، سردار جعفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و ایثارگران و اصحاب قلم رو نمایی شد.

 از پنج اثر مکتوب حوزه دفاع مقدس رو نمایی شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عصر روز پنجشنبه، سوم آبان ماه همزمان با چهارمین روز از برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از پنج کتاب‌های جدید منتشر شده در حوزه دفاع مقدس با حضور سردار عابدین خرم، فرمانده سپاه عاشورا، سردار عزت الله جعفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، محمد محمدپور، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسئولین، خانواده شهدا و ایثارگران و اصحاب قلم رو نمایی شد.فرمانده سپاه عاشورا در نشست رونمایی از پنج کتاب حوزه دفاع مقدس در شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز، با اشاره به اهمیت کتاب در اسلام، تاکید کرد: مکتب اسلام با قسم به قلم آغاز شده است.

سردار عابدین خرم، فرماند سپاه عاشورا در این مراسم گفت: مکتب ما با قسم به قلم آغاز شده است. به طوریکه قلم،نوشتن و کتاب، نشانه‌ای از عظمت مکتب اسلام است.

وی افزود: در مکتب اسلام، هر چه قدر که جامعه کتاب را عزیز بدارد، به همان میزان رشد پیدا می کند.

سردار خرم با اشاره به استقبال مردم از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، گفت: برگزاری این نمایشگاه نشانه فرهیختگی جامعه است. استقبال عمومی مردم از نمایشگاه کتاب، عمق اندیشه ورزی و تفکر مردم ما را نشان می دهد و التفات مردم به نمایشگاه، نشان دهنده مرتبه بلند علمی و فکری در میان مردم جامعه ما است.

فرمانده سپاه عاشورا در رابطه با اهمیت ترویج کتاب و کتابخوانی نیز گفت: باید فرهنگ کتاب خوانی و کتاب خواهی در جامعه و در میان خانواده ها به خصوص در بین فرزندانمان ترویج داده شود. در این صورت نیاز نیست نگران اوقات فراغت جوانان باشیم.

سردار خرم افزود: ارزشمند بودن کتاب باید به حدی بالا برود که جوانان ما تعطیلات و اوقات فراغت و ساعات نشست و برخاست خود را با کتاب غنی تر کنند.

انتهای پیام

captcha