آغاز پیش‌فروش بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب اصفهان
کد خبر: 3759041
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

آغاز پیش‌فروش بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب اصفهان

گروه فرهنگی - معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: پیش‌فروش بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب اصفهان آغاز شده است.

آغاز پیش‌فروش بن‌کارت‌های نمایشگاه کتاب اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و اشاد اسلامی استان اصفهان، اصغر مختاری از اجرای طرح پیش‌فروش بن‌کارت نمایشگاه کتاب اصفهان از ٢٩ مهرماه تا ٥ آبان‌ماه خبر داد.
وی ادامه داد: علاقمندان می‌توانند با مراجه به سایت موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نشانی www.icfi.ir اقدام به خرید بن‌کارت‌های خرید کتاب با تخفیف ٢٠ درصدی کنند و در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب اصفهان بدون ایستادن در صف انتظار و به آسانی بن‌کارت خود را دریافت نمایند.
معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: این بن‌کارت‌ها تا ١٥ روز پس از پایان نمایشگاه کتاب اصفهان اعتبار دارند و قابلیت خرید با آنها از کتاب‌فروشی‌های منتخب در سطح استان وجود دارد.
وی تصریح کرد: در صورتی که اعتبار بن‌کارت‌ها به اتمام نرسیده باشد، دارندگان این بن‌ها می‌توانند با مراجعه به دستگاه‌های خودپرداز بانکی مبالغ باقیمانده در بن را دریافت کنند.
مختاری بیان کرد: تمامی برنامه‌ریزی‌ها شکل گرفته تا نمایشگاه کتاب اصفهان به بهترین شکل و در بالاترین کیفیت برگزار شود و رضایت حداکثری مشارکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان فراهم شود.

انتهای پیام 

captcha