مشارکت ۵۸۵ میلیونی خیران و مسئولان زنجانی در طرح «مفتاح‌الجنة»
کد خبر: 3759338
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

مشارکت ۵۸۵ میلیونی خیران و مسئولان زنجانی در طرح «مفتاح‌الجنة»

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مسئولان و خیران زنجانی بیش از ۵۸۵ میلیون تومان در بازدید از ۶ هزار و ۷ خانواده مددجوی استان ‌در قالب طرح مفتاح‌الجنة مشارکت کردند.

مشارکت 585 میلیونی خیران و مسئولان زنجانی در طرح مفتاح‌الجنهبه گزارش ایکنا ازنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان شامگاه شنبه، 5 آبان‌ماه در دیدار با شهردار هیدج اظهار کرد: طرح مفتاح‌الجنة‌ به‌منظور دیدار با مددجویان تحت حمایت به خصوص ایتام و محسنین، بیماران صعب‌العلاج و نیازمند و تفقد و دلجویی از آن‌ها با استفاده از ظرفیت خیران و دستگاه‌ها اجرا می‌شود.
وی دیدار از افراد نیازمند و خانواده ایتام را از آموزه‌های دین مبین اسلام و از سیره ائمه معصومین‌(ع) دانست و گفت: به همت کمیته امداد استان زنجان در نیمه نخست امسال از 6 هزار خانواده نیازمند و تحت حمایت این نهاد در معیت خیران و مدیران نیکوکار بازدید و از آن‌ها دلجویی شده است.
‌مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: ارزش معنوی و بسیار مهم اجرای طرح مفتاح‌الجنة در کنار کمک خیران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد دلجویی عاطفی از آن‌ها بوده که با هیچ شاخص مادی قابل ارزیابی نیست.
این مسئول به بازدید از خانوارهای تحت حمایت به همراه خیران و مسئولان اشاره کرد و گفت: در این بازدید که به همراه مسئولان استانی و شهرستانی و خیران در سطوح مختلف در قالب طرح مفتاح‌الجنة انجام می‌شود علاوه بر بعد عاطفی و انسانی مسائل و مشکلات مختلف خانوارها با مسئولان مطرح و کارسازی می‌شود .
صفری همچنین تعداد بازدیدهای انجام شده با میهمانان و مسئولان خارج از امداد را 3 هزار و 217 خانوار اعلام کرد و گفت: 445 مسئول و میهمان خارج از امداد در 6 ماهه اول سالجاری از خانواده‌های مددجویان تحت حمایت بازدید کرده‌اند که بیش از 585 میلیون تومان کمک نقدی و کالایی به خانواده‌ها تعلق گرفته است.
انتهای پیام
captcha