ارائه 421 هزار خدمت مرکز پزشکی حج و زیارت ویژه زوار مراسم اربعین
کد خبر: 3759382
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

ارائه 421 هزار خدمت مرکز پزشکی حج و زیارت ویژه زوار مراسم اربعین

گروه سلامت ــ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به ارائه بیش از 400 هزار عنوان خدماتی پزشکی در اربعین از ارائه خدمات دندان‌پزشکی نیز به این زوار خبر داد.

ارائه 421 هزار خدمت مرکز پزشکی حج و زیارت در اربعین/ ارائه خدمت دندان پزشکی به زواربه گزارش ایکنا؛ سیدعلی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در رابطه با خدمات پزشکی به زوار اربعین اظهار کرد: از اول عملیات اربعین تا امروز ۴۲۱ هزار خدمت در زمینه بهداشتی و درمانی داده شده است؛ ۳۰۰ هزار آن ویزیت بیماران بوده است.
 
وی افزود: امسال با تعاملی که با وزارت صحه عراق و بیمارستان حسین(ع) انجام شد، پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف برای ارائه خدمات تخصصی مستقر شده و علاوه بر آن اعمال جراحی را در بیمارستان الحسین (ع)، انجام می‌دهند.

مرعشی با بیان اینکه روال خدمات‌رسانی اربعین نسبت به سال گذشته روان‌تر شده است؛ گفت: امسال برای نخستین بار در کربلا با همکاری ۲۵ متخصص یک درمانگاه طب سنتی برپا و با دارو‌های مجوزدار از سازمان غذا و دارو به ارائه خدمات طب سنتی به زوار می‌پردازند.

وی یادآور شد: امسال ۴۰ درمانگاه، در شهر‌های کربلا، نجف، سامرا، کاظمین و بین راه کربلا و نجف برپا شده‌ و خدمات آن‌ها تا پایان ماه صفر نیز ادامه دارد.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت در پایان بیان کرد: همچنین خدمات دندان‌پزشکی در عمود ۲۸۵ و درمانگاه ملاک کربلا به زائرین ارائه می‌شود و تا امروز بیش از ۳۵۰ مورد خدمت ارائه داده است.
انتهای پیام
captcha