هوشمندی بسیج؛ حافظ انسجام کشور
کد خبر: 3768045
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

هوشمندی بسیج؛ حافظ انسجام کشور

گروه سیاست و اقتصاد- رئیس شورای شهر ابهر گفت: ماموریت بسیج محدود به زمان و مکان خاصی نیست و با پیگیری هوشمندانه حرکات دشمن به حفظ نظام کمک کی‌کند.

هوشمندی بسیج؛ حافظ انسجام کشوربه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الله عسگری، رئیس شورای اسلامی شهر ابهر شامگاه چهارشنبه، هفتم آذر ماه در جمع بسیجیان این شهرستان با الهام از کلام امام راحل، اظهار کرد: بسیج مدرسه عشق است و در این مدرسه عاشقی، سن و سال ملاک نیست.
وی تصریح کرد: حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف نشانه عشق به اهل بیت، امام راحل و مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی است .
عسگری بسیجی را گوش به فرمان ولایت دانسته و گفت: مأموریت بسیج محدود به زمان و مکان خاصی نیست و هر کجا مصالح نظام ایجاب کند و مقام معظم رهبری امر کند بسیجی در آن جا حضور پیدا می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ممکن است عده‌ای در صدد نفوذ در بسیج و خدشه‌دار کردن نام بسیج باشند، بیان کرد : باید تمام حواس بسیج به اینگونه افراد باشد تا لطمه‌ای به جایگاه بسیج وارد نشود.
وی با اشاره به اینکه لازمه حفظ نظام داشتن اتحاد و انسجام در میان بسیجیان است، ادامه داد: نیروهای ارزشی بسیج با هوشیاری و پیگیری حرکات مشکوک معاندین و حضور در صحنه می‌توانند به این انسجام کمک کنند تا هیچگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی آسیب نبیند.
انتهای پیام
captcha