شهدا ادامه دهنده حماسه عاشورا هستند
کد خبر: 3768486
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴

شهدا ادامه دهنده حماسه عاشورا هستند

گروه فرهنگی- رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد گفت: شهدا ادامه‌دهنده حماسه عاشورا هستند که در ادامه این راه پرافتخار حماسه آفریدند.

شهدا ادامه دهنده حماسه عاشورا هستند

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام‌ احمد نقیبی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد صبح امروز در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای بخش مرکزی یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: شهدا ادامه‌دهنده حماسه عاشورا هستند که در ادامه این راه پرافتخار حماسه آفریدند.
وی تصریح کرد: اگر ایثار و ازخودگذشتگی شهدا و ایثارگران عزیز نبود الآن وضعیت کشور دست‌ کمی از سایر کشورهای منطقه که هرروز درگیر بحران‌های داخلی و خارجی هستند، نداشت.
نقیبی یادآور شد: دشمن همواره در تلاش است با ایجاد تفرقه در بین مردم کشورهای اسلامی آنجا را محلی برای رقابت قدرت‌های بزرگ استکباری جهان قرار دهد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان یزد با اشاره به حضور پرشور بسیجیان درصحنه‌های مختلف اظهار کرد: حضور باصلابت بسیجیان دلاور در طول دوران دفاع مقدس و پس‌ازآن در فتنه‌های متعدد امنیت و استقلال کشور را تضمین کرد.
یادآور می شود در این برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از 40 خانواده شهید بخش مرکزی یزد تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha