ایستادگی در برابر استعمار دستاورد بزرگ روز دانشجو است
کد خبر: 3769520
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
بهاروند:

ایستادگی در برابر استعمار دستاورد بزرگ روز دانشجو است

گروه اجتماعی ـ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان با اشاره به دستاوردهای بزرگ روز دانشجو، اظهار کرد: دستاورد بزرگ روز دانشجو، ایستادگی در برابر استعمار است.

دستاورد بزرگ روز دانشجو ایستادگی در برابر استعمار بود

به گزارش ایکنا از لرستان، سیامک بهاروند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لرستان امروز سه‎شنبه، ۱۳ آذر در مراسم ویژه روز دانشجو در دانشگاه آزاد خرم‎آباد، اظهار کرد: دانشجو دارای ویژگی‌های مطالبه‌گری و آرمان‌خواهی است.
وی روز دانشجو را روز ایستادگی در برابر استکبار و استعمار دانست و با گرامیداشت سه شهید دانشجوی ۱۶ آذر، تصریح کرد: در ۱۶ آذر در دانشگاه‌های کشور از دولتمردان دعوت می‌شود و جلسات پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.
بهاروند به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ هیئت رئیسه دانشگاه در ۱۹ آذر خبر داد و گفت: در این جلسه بحث‌های داخلی و گزارش عملکرد دانشگاه مطرح خواهد شد.
در ادامه حجت‌الاسلام فتح‌اله مومنی‌منش معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد اظهار کرد: هدف دانشگاه‌ها تربیت دانشجو در طراز انقلاب اسلامی است.
وی با ذکر این مطلب که امام خمینی(ره) برخی واژگان ادبیات را عوض کرد، ادامه داد: معمار کبیر انقلاب به جای رئیس خدمتگزار و مسئول را جایگزین کردند کمااینکه مسئول کسی است که مورد سوال واقع می‌شود.

انتهای پیام

captcha