۴۰ هزار دانش‌آموز دبستانی البرزی حافظ قرآن می‌شوند
کد خبر: 3777319
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

۴۰ هزار دانش‌آموز دبستانی البرزی حافظ قرآن می‌شوند

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اجرای طرح ملی حفظ قرآن‌ کریم در مدارس البرز گفت: تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ۴۰ هزار دانش‌آموز دبستانی البرزی حافظ جز ۳۰ قرآن‌کریم می‌شوند.

40 هزار دانش‌آموز دبستانی البرز حافظ قرآن می‌شوند

مسعود مهران‌نیا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اجرای این طرح را در راستای مطالبه رهبر انقلاب و تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن دانست و اظهارکرد: مخاطبان اصلی این طرح همه دانش‌آموزان استان با اولویت دوره ابتدایی است.
وی از برگزاری این طرح در سه مرحله خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در مرحله نخست سوره‌های «ناس» تا «زلزال»، در مرحله دوم سوره‌های «طارق» تا «بینه» و در مرحله پایانی سوره‌های «نبأ» تا «بروج» را حفظ خواهند کرد و در پایان هر کدام از مراحل سه گانه طرح از دانش‌آموزان آزمون گرفته می‌شود و برای کسانی که حدنصاب لازم را کسب کرده باشند گواهینامه‌ای از طرف آموزش و پرورش صادر می‌شود.
این مسئول بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ثبت‌نام‌ها در مدارس انجام شده و مدارس شروع به آموزش دانش‌آموزان کرده‌اند و تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری 40 هزار دانش‌آموز دبستانی حافظ جز 30 قرآن می‌شوند.
انتهای پیام

captcha