مرمت نمازخانه‌ آبشارهای بیشه و گریت/ تهیه اپلیکیشن گردشگری لرستان
کد خبر: 3778910
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

مرمت نمازخانه‌ آبشارهای بیشه و گریت/ تهیه اپلیکیشن گردشگری لرستان

گروه فرهنگی - مدیرکل میراث فرهنگی لرستان به مرمت و تعمیر نمازخانه‌های آبشارهای بیشه و گریه خرم‌آباد جهت تسهیل اقامه نماز گردشگران اشاره کرد و گفت: اپلیکیشن جامع معرفی جادبه‌های گردشگری استان تهیه شده است.

مرمت نمازخانه‌ آبشارهای بیشه و گریت/تهیه اپلیکیشن گردشگری لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان، امروز یک‌شنبه، ۱۶ دی در جلسه ستاد خدمات سفر لرستان، اظهار کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر و کارگروه تخصصی میراث فرهنگی با دستورکارهای سفر با توجه به ضرورت برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی تا پایان سال به‌صورت مستمر برگزار می‌شود.
وی به تهیه طرح بررسی زیرساخت‌های روستای هدف گردشگری سنگ‌تراشان اشاره کرد و افزود: جهت ایجاد تسهیلات لازم جهت اقامه نماز در مناطق گردشگری، نمازخانه آبشارهای گریت و بیشه خرم‌آباد تعمیر می‌شود.
قاسمی در خصوص فعالیت‌های تبلیغات گردشگری و معرفی جاذبه‌های گردشگری استان لرستان، گفت: برای هر شهرستان به فراخور جاذبه‌های طبیعی و گردشگری کتابچه اختصاصی گردشگری تهیه شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری لرستان به تهیه پوستر معرفی شهرستان‌های استان اشاره و افزود: اپلیکیشن گردشگری استان تهیه شده است که گردشگران و مسافران نوروزی به محض ورود به استان پیامک نصب آن‌را دریافت می‌کنند.
وی با ذکر این مطلب که ظرفیت گردشگری دره خزینه پلدختر و تهیه طرح گردشگری آن با توجه به موقعیت ویژه آن اشاره کرد و افزود: هزینه کف‌سازی، ایمنی پل و ساخت پل ۷۵۰ میلیون هزینه داشت و ایمن‌سازی آن ۸۰۰ میلیون تومان هزینه داشته است.
قاسمی با تأکید بر افزایش جشنواره‌هایی که باعث ایجاد شور و نشاط می‌شود به برگزاری ۱۲ برنامه شب یلدا در استان اشاره کرد و افزود: نمایشگاه صنایع دستی در مرکز نمایشگاه و جشنواره اقوام طی هفته آینده برگزار می‌شود که از استان‌های مجاور در این جشنواره دعوت شده است این در حالی است که شب ۱۲ بهمن جشنواره بادکنک‌ها در محوطه باغ گلستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha