۵۰ میلیارد ریال صرف احداث نمازخانه مدارس ‌اردبیل می‌شود
کد خبر: 3779458
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

۵۰ میلیارد ریال صرف احداث نمازخانه مدارس ‌اردبیل می‌شود

گروه اجتماعی ـ استاندار اردبیل گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت نمازخانه‌های مدارس استان تخصیص یافته و این مبلغ به زودی ابلاغ می‌شود تا در زمینه ایجاد نمازخانه در واحد‌های آموزشی هزینه شود.

۵۰ میلیارد ریال صرف احداث نمازخانه مدارس استان اردبیل می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل روز گذشته، ۱۷ دی‌ماه در نشست شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اداره‌کل نوسازی مدارس استان امسال با جهش چشمگیر در تخصیص اعتبارات، گام‌های موثری را در مدرسه سازی و گسترش فضا‌های آموزشی در مناطق مختلف برداشته است و در این زمینه ۵۰ میلیارد ریال برای ساخت نمازخانه‌های مدارس استان تخصیص یافته و این مبلغ به زودی ابلاغ می‌شود تا در زمینه ایجاد نمازخانه در واحد‌های آموزشی هزینه شود.
بهنام‌جو مدارس و فضا‌های آموزشی مناسب را به‌عنوان اصلی‌ترین نیاز حوزه آموزشی و پرورشی دانست و گفت: اطلاع رسانی مناسب و دقیق و رسانه‌ای شدن پیشرفت‌ها و اقدامات مفید انجام شده در این حوزه باعث ایجاد شادابی، نشاط، امیدواری و تحرک مطلوب در جامعه می‌شود.
وی به تلاش‌های خیران مدرسه‌ساز این استان نیز اشاره کرد و گفت: ساخت ۳۸۴ باب مدرسه و فضای آموزشی از سوی آن‌ها در نقاط مختلف بویژه مناطق کم برخوردار قابل تقدیراست.
استاندار اردبیل با اشاره به ضرورت تامین سامانه گرمایشی ایمن و استاندارد مدارس افزود: آمار مدارس اعم از دولتی و غیردولتی که درآن‌ها از بخاری استفاده می‌شود و تاکنون به سامانه حرارت مرکزی مجهز نشده اند جمع آوری می‌شود تا در اسرع وقت با تامین اعتبار مورد نیاز بطور جدی نسبت به ایمن سازی آن‌ها اقدام گردد.
انتهای پیام

captcha