افتتاح مرکز درمان ناباروری به تحکیم خانواده‌ها منتهی می‌شود
کد خبر: 3779739
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

افتتاح مرکز درمان ناباروری به تحکیم خانواده‌ها منتهی می‌شود

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در لرستان ضمن تقدیر از خدمات و فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری، گفت: افتتاح مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی به تحکیم خانواده‌ها منتهی می‌شود.

افتتاح مرکز درمان ناباروری به تحکیم خانواده‌ها منتهی می‌شودبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، عصر سه‌شنبه، ۱۸ دی در آیین افتتاح مرکز درمان ناباروری برکت جهاددانشگاهی لرستان، ضمن تقدیر از فعالیت‌های جهاددانشگاهی لرستان در حوزه درمان ناباروری، اظهار کرد: افتتاح درمان ناباروری در راستای حفظ بنیان خانواده ارزشمند است.
وی با ذکر این مطلب که با ورود بنیاد برکت به استان و فعالیت‌های محرومیت‌زدایی این بنیاد انقلابی امید و نشاط در مردم به‌وجود آمد، یادآور شد: مردم لرستان از خدمات بنیاد برکت خوشحال هستند.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که یکی از چیزهایی که تبعات اقتصادی اجتماعی به‌دنبال داشت مشکل ناباروری زوجین بود، بیان کرد: این طرح ناباروری توسط بنیاد برکت و جهاددانشگاهی استان امید را میان زوج‌ها به‌وجود آورده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تحکیم بنیادن خانواده را از مزایای افتتاح مرکز درمان ناباروری برشمرد و گفت: برخی خانواده‌ها امید به فرزند دارند.
امام جمعه خرم‌آباد با ذکر این مطلب که از زمانی پای بنیاد برکت باز شد امید در دل مردم به‌وجود آمد، ادامه داد: این نوع خدمات باعث بالا بردن امید به زندگی در مردم می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha