استقرار ایستگاه امنیت و امور رفاهی مسافران نوروزی در بوشهر
کد خبر: 3792584
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۷
فرماندار بوشهر خواستار شد؛

استقرار ایستگاه امنیت و امور رفاهی مسافران نوروزی در بوشهر

کانون خبرنگاران نبأ ــ عباس جمشیدی به حضور گسترده مسافران نوروزی در بوشهر از سراسر کشور اشاره و اظهار کرد: ضرورت دارد برای استقرار ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی، امدادی و انتظامی و نیز برقراری امنیت اجتماعی و امور رفاهی این مسافران برنامه‌ریزی دقیق انجام شود.

استقرار ایستگاه امنیت و امور رفاهی مسافران نوروزی در بوشهر

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ نشست ستاد خدمات‌رسانی به میهمانان نوروزی شهرستان بوشهر، شنبه، 4 اسفند در فرمانداری بوشهر برگزار شد.

عباس جمشیدی، فرماندار شهرستان بوشهر در این نشست با تأکید بر لزوم مشخص کردن اقامتگاه و کمپ جهت نصب چادر ویژه مسافران نوروز 1398 خاطرنشان کرد: کمیته اسکان با همکاری شهرداری بندر بوشهر هرچه سریعتر با کار کارشناسی شده طی ۱۰ روز آینده کمپ برای اقامت و نصب چادر برای مسافران نوروزی مشخص و جانمایی کنند.

وی با اشاره به حضور بسیاری از مسافران از سراسر کشور در ایام نوروز در بوشهر، اظهار کرد: ضرورت دارد شرایط مناسبی جهت میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در بوشهر صورت گیرد.

استقرار ایستگاه امنیت اجتماعی و امور رفاهی مسافران نوروزی در بوشهر

جمشیدی برنامه‌ریزی برای استقرار ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی و راهنمایی، امدادی و انتظامی برای برقرار امنیت اجتماعی و امور رفاهی مسافران نوروزی را خواستار شد و افزود: جهت فراهم‌سازی زمینه نظارت مناسب برای بالا بردن سطح کیفیت و جلوگیری از هر نوع تخلف در فعالیت مراکز بین‌ راهی و مراکز اقامتی باید بازرسی‌های مستمر انجام گیرد.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه ایجاد شرایط مناسب برای اقامه نماز و همچنین نظافت اماکن رفاهی ویژه میهمانان در ایام نوروز باید در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: برای بازسازی نقاطی که در سطح شهرستان نیازمند ترمیم و بازسازی هستند، باید اقدام فوری صورت پذیرد.

امیرحسین مؤمنی

انتهای پیام

captcha