ایجاد ۱۱۶ نماز خانه در مدارس سمنان
کد خبر: 3808043
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸

ایجاد ۱۱۶ نماز خانه در مدارس سمنان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان گفت: در راستای توسعه فرهنگ نماز به‌خصوص نماز جماعت در مدارس استان، ۱۱۶ نمازخانه در حوزه مدارس به صورت مستقل و غیرمستقل ساخته شده است.

ایجاد 116 نماز خانه در مدارس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سعید هژبری، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان، ظهر امروز، 11 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای اقامه نماز استان سمنان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ۱۱۶ نمازخانه در استان در حوزه مدارس به صورت مستقل و غیر مستقل ساخته شده، اظهار کرد: هم اکنون ۱۸ هزارمتر مربع نمازخانه در داخل فضاهای آموزشی وجود دارد.

وی با بیان اینکه ۲۸ باب نمازخانه با مساحت چهارهزار و ۷۳۷ مترمربع در مجتمع‌های آموزشی در حال ساخت استان سمنان تعبیه شده و امیدواریم به زودی مورد استفاده دانش‌آموزان و معلمان قرار گیرد، یادآور شد: در هیچ مجتمع آموزشی استان، اجازه تغییر کاربری و جا به جایی مکان نمازخانه را نخواهیم داد.

به گفته وی؛ تلاش می‌کنیم تا با ایجاد جلوه‌های بصری و به‌کارگیری تجهیزات و امکانات مطلوب و مناسب در نمازخانه‌های مدارس، زمینه ترغیب بیشتر دانش‌آموزان برای حضور در نمازخانه‌ها و انجام فریضه نماز را فراهم کنیم.

انتهای پیام

captcha