مسئولان برای رفع مشکلات فضای مجازی چاره‌جویی کنند
کد خبر: 3808386
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۸

مسئولان برای رفع مشکلات فضای مجازی چاره‌جویی کنند

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌ف قیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به شهادت مظلومانه طلبه همدانی گفت: مصیبت تلخی برای مردم و جامعه روحانیت بود، این اقدام جنایتکارانه در بستر فضای مجازی مهیا شد، از این‌رو مسئولان برای نظارت بر فضای مجازی باید چاره‌جویی کنند.

مسوولان برای رفع مشکات فضای مجازی چاره‌جویی کنند/وضع بازار نتیجه بی تدبیری مسئولانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز، 13 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: واقعا قیمت سیب‌ زمینی و پیاز چه ربطی به تحریم دارد و آیا این شرایط جز بی‌ تدبیری مسئولان دولتی چیز دیگری هست؟ چرا باید پیاز را در معرض صادرات گذاشته و بعد قیمت آن را در داخل هر کیلو به ۱۸ هزار تومان برسانند؟
وی با انتقاد از گرانی‌‌های لجام گسیخته و گران‌فروشی از نهاد‌های نظارتی خواست قاطعانه و هوشیارانه وارد عمل شوند و با هر گونه گران فروشی برخورد کنند.
خطیب نماز جمعه تبریز تصریح کرد: داشتن راهبرد توسعه صادرات، بهبود فضای کسب و کار، فعال‌سازی ظرفیت‌های بخش خصوصی، تقویت نظام بانکی‌ و مبارزه با قاچاق کالا از روش‌های تحقق بخشیدن رونق تولید است.
آل‌هاشم با اشاره به شهادت مظلومانه حجت‌الاسلام قاسمی در همدان گفت: مصیبت تلخی برای مردم و جامعه روحانیت بود، این اقدام جنایتکارانه در بستر فضای مجازی مهیا شد، از این‌رو مسئولان برای نظارت بر فضای مجازی باید چاره‌ جویی کنند.
وی ادامه داد: اگرچه قاتل این طلبه شناسایی شد و به سزای اعمال خود رسید ولی مسئولان مرتبط باید در رابطه با انتشار برخی شایعات و عملیات روانی و اینکه سلاح‌ در دست برخی اشرار جامعه قرار گرفته است ، چاره‌اندیشی کنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان نیروی انتظامی گفت: ایشان به تامین امنیت در فضای مجازی تاکید کرده و فرمودند که چرا باید به راحتی یک فرد شرور اسلحه‌ اش را در فضای مجازی نشان داده و هیچ کسی با او کاری نداشته باشد و در نهایت چنین جنایتی انجام گیرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به سالگرد خروج آمریکا از برجام است اضافه کرد: ایران باید درس بزرگی از برجام بگیرد چرا که آمریکا قابل اعتماد و شایسته تعامل نیست و هرگونه انعطاف در مقابل آمریکا به ضرر ملت ایران است.
وی ادامه داد: باید متوجه بود که همراهی اروپا با آمریکا در دشمنی با ملت ایران موثر بود و از این‌ رو نباید اقتصاد کشور به خارج متکی باشد و همه چیز به خارج و تحریم‌ها گره زده شود.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی در خطبه اول نماز جمعه این هفته تبریز در ادامه سلسله مباحث خانواده و اهمیت نیکی و احسان به پدر و مادر در زمان حیات و بعد از وفات آنها گفت: براساس آموزه های قرآن و روایات ائمه معصومین علیهم السلام هرکس نسبت به پدر و مادر احترام بگذارد و مهربان باشد مرگ بر وی آسان می‌شود و در این دنیا هرگز فقیر نمی‌شود.

انتهای پیام

captcha