وظایف منتظران در عصر غیبت
کد خبر: 3808813
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
مبلغ و فعال حوزوی تبیین کرد؛

وظایف منتظران در عصر غیبت

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام محمود لطفیان سرگزی گفت: آمادگی برای ظهور، خودسازی، امر به معروف، دعوت به حق و آگاه‌سازی دیگران به‌ویژه در فضای مجازی، از وظایف دانشجویان مهدی‌یاور و مهدی‌باور است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کرسی آزاداندیشی «سرخ‌ترین لاله دشت اعجاز» با موضوع «مهدویت» امروز، 15 اردیبهشت‌ماه در مجتمع کوثر دانشگاه علوم پزشکی قم با مشارکت اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قم و جامعة‌المصطفی(ص) العالمیه برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود لطفیان سرگزی، مدیرعامل پژوهشکده صحیفه سجادیه و رساله حقوقيه در این جلسه گفت: امروز که پیش از ظهور است، روزگار حرکت، کار و تلاش، و بیداری است؛ بیداری پیش از آفتاب ارزشمند است وگرنه با آمدن آفتاب همگان بیدار می‌شوند.
وی بیان کرد: ما هر شب منتظر طلوع خورشید فردا هستیم، اما تا آمدن خورشید، هر کسی اتاق خود را روشن می‌کند. ما منتظران رؤیت خورشید هستیم، اما در زمان غیبت امام زمان(عج) باید به مقدار توان خود در صدد اصلاح خود و جامعه برآییم.
استاد مرکز تخصصی نماز و مهدویت اظهار کرد: آمادگی برای ظهور، خودسازی، امر به معروف، دعوت به حق و آگاه‌سازی دیگران به‌ویژه در فضای مجازی، از وظایف دانشجویان مهدی‌یاور و مهدی‌باور است.
محمود لطفیان
انتهای پیام
captcha