تشکیل امپراطوری اسرائیل، سرکوب جنبش اسلام‌خواهی در منطقه است
کد خبر: 3816084
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶

تشکیل امپراطوری اسرائیل، سرکوب جنبش اسلام‌خواهی در منطقه است

گروه سیاست و اقتصاد - نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی تشکیل رژیم امپراطوری اسرائیل از نیل تا فرات را مقابله و سرکوب جنبش اسلام‌خواهی در منطقه دانست و گفت: تسلط بر ذخایر نفت و تمامیت خواهی و حاکمیت مطلق در منطقه از جمله اهداف استکبار است.

تشکیل رژیم امپراطوری اسرائیل، مقابله و سرکوب جنبش اسلام خواهی در منطقه است

به گزارشایکنا از سمنان، سیدحسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز 10 خرداد و پیش از خطبههای نمازجمعه شاهرود در جمع راهپیمایان روز قدس ضمن تقدیر از مردمی که به زعم وی بعد از چهل سال حضور خود را در صحنههای مختلف اثبات کردند، اظهار کرد: دو عنصر اساسی رهبر معظم انقلاب و مردم بر روی حفظ و دوام و توسعه انقلاب از ابتدا تاکنون تأثیر گذاشته است.

وی ادامه داد: امروز تقابل در دو جبهه انقلاب و استکبار جهانی را شاهد هستیم که طرح جبهه استکبار برای سلطه بر جهان اسلام، تحمیل کردن جنگ هشت ساله، حضور آمریکا در منطقه، رهبری سازی آتاترک و رضا خان بر جامعه اسلامی، مذهبی سازی فرقهای و شکل دهی رژیم استکباری صهیونیسم از جمله محورهای تقابل این دو جبهه را شامل میشود.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه تشکیل رژیم امپراطوری اسرائیل از نیل تا فرات، مقابله و سرکوب جنبش اسلام خواهی در منطقه، تسلط بر ذخایر نفت و تمامیت خواهی و حاکمیت مطلق در منطقه از جمله اهداف استکبار است اظهار کرد: ترامپ بعد از چهل سال به دنبال حاکمیت مطلق و همان معامله قرن است و میخواهد تا دیگر نامی از فلسطین نباشد اما کاملاً گول خوانده و نمیتواند به این خواسته خود برسد.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس اذعان کرد: استکبار کشورهای اسلامی را با جنگ نیابتی و جنگ درون تمدنی به جان هم انداخته ابراز داشت: به دنبال همه اینها تحریمها و حضور نظامی آمریکا در منطقه از محورهای استکبار محسوب میشود اما ایران همه نقشههای آنها از جمله طرح خاورمیانه از نیل تا فرات را متوقف کرد.

حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه حضور انقلاب و صدور تفکر امام راحل در منطقه بسیجیانی را در لبنان، عراق و سوریه آفرید و تربیت کرد و این باعث خنثی سازی توطئهها و مقابله با نقشههای شوم آمریکا شد. اذعان کرد: امروز کشورهای اسلامی، غیر اسلامی و آزادی خواهان جهان به نقش انقلاب ملت ایران و توسعه آن در دیگر کشورها اذعان دارند .رود-اینچه برون از جمله آنها به شمار میرود.

انتهای پیام

captcha