راه‌اندازی جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی عرضه قرآن ‌و محصولات قرآنی‌‌ در تبریز
کد خبر: 3816348
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

راه‌اندازی جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی عرضه قرآن ‌و محصولات قرآنی‌‌ در تبریز

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ یک گروه استارت‌آپی در تبریز اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی قرآن کریم و محصولات قرآنی به‌صورت جامع و تخصصی کرده‌اند که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر است.

راه‌اندازی جامع‌ترین «فروشگاه اینترنتی عرضه قرآن کریم و محصولات قرآنی» در تبریز

ناصر غیاث‌خواه، بنیان‌گذار «فروشگاه اینترنتی عرضه قرآن کریم و محصولات قرآنی» در حاشیه نمایشگاه قرآن کریم تبریز در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که سایت «قرآن استور» به‌صورت تخصصی فقط قرآن کریم و محصولات قرآنی عرضه می‌کند، اظهار کرد: این فروشگاه اینترنتی در نوع خود تخصصی‌ترین و جامع‌ترین است، البته فروشگاه‌های بسیاری اقدام به عرضه قرآن می‌کنند، اما این جامعیت را ندارند، چراکه در کنار ده‌ها محصول دیگر قرآن کریم را نیز عرضه می‌کنند.

وی با بیان این‌که صفر تا ۱۰۰ راه‌اندازی سایت را توسط یک گروه شش نفره انجام داده‌ایم، افزود: کار را به‌صورت استارت‌آپی شروع کرده‌ایم و به تدریج فعالیت‌های خود را گسترش خواهیم داد.

غیاث‌خواه‌ با بیان این‌که قرآن کریم اصلی‌ترین منبع شناخت مسلمانان بوده و تمامی مسلمانان در این رابطه اتفاق نظر دارند، افزود: سالانه میلیون‌ها جلد قرآن کریم با متن عربی در سطح جهان چاپ شده و ترجمه‌های مختلفی از قرآن در کشورها عرضه می‌شود، در کشور ما نیز تاکنون بیش از 80 سری ترجمه از قرآن چاپ شده است.

بنیان‌گذار «فروشگاه اینترنتی عرضه قرآن کریم و محصولات قرآنی» تأکید کرد: جای خالی مرکزی که بتواند تمامی این ترجمه‌های قرآن بصورت جامع و یکجا عرضه کند در کشور احساس می‌شد، از این رو بر آن شدیم تا چنین فضایی را ایجاد کرده و محصولات قرآنی را به‌صورت تخصصی، جامع و متنوع عرضه کنیم.

وی با بیان این‌که بعد از مطالعه و برنامه‌ریزی، حدود هفت الی هشت ماه پیش فروشگاه اینترنتی «قرآن استور» را راه‌اندازی‌ کردیم تا این حجم از محصولات قرآنی و قرآن کریم در دسترس مردم قرار گیرد، افزود: در این فروشگاه بیش از 250 نوع محصولات قرآنی و قرآن کریم شامل «قرآن بدون ترجمه، قرآن باترجمه، قرآن نفیس، محصولات دیجیتال قرآنی، محصولات قرآنی ویژه نوجوانان و جوانان و کتب قرآنی و ادعیه» عرضه می‌شود.

غیاث‌خواه خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان در سراسر ایران می‌توانند با مراجعه به سایت «ایران استور» به نشانی اینترنتی https://quranstore.ir، محصول خود را انتخاب کرده و به راحتی خریداری کنند؛ محصول خریداری شده با بهای بسیار کم(هفت هزار تومان) از طریق سیستم پستی به خریدار ارسال می‌شود.

وی با تأکید بر این‌که شعار گروه قرآن استور، «بررسی، انتخاب و تهیه محصولات قرآنی» است، افزود: در سایت قرآن استور، توضیحات و ویژگی‌های کامل هر محصول نمایش داده شده تا کابران قبل از خرید محصول، از ویژگی‌ها و جزئیات محصول شناخت پیدا کنند و حتی نظر سایر کابران نیز در مورد هر محصول نمایش داده می‌شود.

غیاث‌خواه‌ به استقبال مردم از فروشگاه اینترنتی قرآن استور اشاره کرد و گفت: طی چند ماهی که سایت راه‌اندازی شده است، کاربرانی از سراسر کشور محصول سفارش داده‌اند و حتی از کشورهایی چون سنگاپور و آلمان نیز سفارش‌هایی داشته‌ایم که از طریق خانواده‌هایشان ارسال شده است؛ به همین جهت در تلاش خواهیم بود تا ترجمه قرآن به سایر زبان‌ها را نیز در سایت عرضه کنیم.

بنیان‌گذار«فروشگاه اینترنتی عرضه قرآن کریم و محصولات قرآنی» در این رابطه اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، قرآن کریم به 40 زبان ترجمه شده است، اما متاسفانه فضایی وجود ندارد که علاقه‌مندان به این نوع ترجمه‌ها دسترسی پیدا کنند، از این رو سایت قرآن استور را در این رابطه نیز توسعه خواهیم داد و همچنین در تلاشیم تا سایت به زبان عربی و انگلیسی نیز در اختیار مردمان سراسر جهان قرار گیرد.

انتهای پیام

captcha