کیفیت برپایی نماز در نمازخانه‌های مدارس افت کرده است
کد خبر: 3824382
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

کیفیت برپایی نماز در نمازخانه‌های مدارس افت کرده است

گروه سیاست و اقتصاد _ قائم‌مقام ستاد اقامه نماز گفت: متاسفانه کیفیت برپایی نماز در نمازخانه‌های مدارس افت پیدا کرده و آموزش و پرورش در پرداخت حق‌القدم پیش‌نمازها نقص دارد.

نمازخانه‌های مدارس افت کرده استبه گزارش ایکنا از زنجان، محمود مظفر ۱۲ تیرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۷۰۰ مسجد و نمازخانه بین‌راهی شناسنامه‌دار هستند که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شرکت نفت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هر کدام متولی بخشی از آن‌ها هستند.
وی برگزاری بیست و هشتمین اجلاس نماز به میزبانی گلستان را از مهمترین برنامه‌های پیش‌رو دانست و گفت: عنوان این اجلاس مدرسه و نماز است که قصد داریم از نظریات همه اقشار در راستای شیوه‌های دعوت دانش‌آموزان به نماز، راهکارهای رونق نماز در مدارس و نقش معلمان و روحانیون در دعوت دانش‌آموزان به نماز به بحث و بررسی بگذاریم.
وی با اشاره به اینکه طبق دستور المللی قانونی هرکجا که شهرکی ساخته می‌شود باید در آن نمازخانه ایجاد شود، تصریح کرد: افراد می‌توانند از طریق شماره ۱۰۰۰۱۷ نقایص را اطلاع‌رسانی کنند.
قائم‌مقام ستاد اقامه نماز خطاب به مدیران تاکید کرد: مسئولان باید نماز را اولویت کارهای خود بدانند و در اقامه نماز کنار کارکنان باشند و برای نماز اعتبار و خط ویژه قرار دهند.
وی ادامه داد: مسئولان نمازخوان هستند اما باید در این جنبه دغدغه داشته باشند اما بیشتر درگیر مسائل دیگر همچون بودجه و ...می‌شوند.
مظفر با اشاره به اینکه نمازخانه‌های مدارس افت پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در این بخش نقص پیدا کرده و چند ماه است که حق‌القدم پیش‌نمازها پرداخت نشده که باید موانع را برطرف کنند.
انتهای پیام

captcha