بجنورد، میزبان «شب شعر ملی رضوی» می‌شود
کد خبر: 3825627
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
همزمان با دهه کرامت؛

بجنورد، میزبان «شب شعر ملی رضوی» می‌شود

گروه فرهنگی ــ سرپرست معاونت هنری اداره کل ارشاد خراسان‌شمالی از برگزاری «شب شعر ملی رضوی» با حضور شاعران برجسته کشور به مناسبت ایام دهه کرامت در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد خبرداد.

بجنورد میزبان «شب شعر ملی رضوی»

ابوالحسن حیدری، سرپرست معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: شب شعر ملی رضوی، فردا، ۱۹ تیرماه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه با حضور شاعران برجسته کشور و شاعران، هنرمندان و مسئولان استان در تالار مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در این شب شعر، محمدسعید میرزایی، حسن دلبری، جواد جعفری‌نسب، هادی منوری و بهزاد پورحاجیان از شاعران برجسته کشور و تعدادی از شاعران استانی حضور داشته و به قرائت اشعار خود می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: این محفل ادبی از سلسله برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت و هفته فرهنگ رضوی است که با همکاری انجمن علمی معلمان زبان و ادبیات فارسی و از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

حیدری هدف از برگزاری این شب شعر را بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی، تبلیغی و ترویجی و استفاده از ظرفیت‌های شعر آیینی برای توسعه و ترویج سبک زندگی رضوی با حضور شاعران به نام حوزه شعر و ادب کشور برشمرد.
انتهای پیام

captcha