ترامپ آرزوی حذف شعار «مرگ بر آمریکا» را به گور خواهد برد
کد خبر: 3830411
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

ترامپ آرزوی حذف شعار «مرگ بر آمریکا» را به گور خواهد برد

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه موقت تهران‌ اظهار کرد: ترامپ آرزوی حذف شعار «مرگ بر آمریکای» مردم بصیر و ولایتمدار ایران را با خودش به گور خواهد برد و این شعار باید در دفتر گینس ثبت شود؛ چرا که به یک شعار مقدس و بین‌المللی تبدیل شده است.

ترامپ آرزوی حذف شعار «مرگ بر آمریکا» را به گور خواهد برد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سید‌احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران شنبه شب، پنجم مردادماه در گردهمایی بصیرت‌افزایی ییشکسوتان و کارکنان سپاه عاشورا در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) گفت: اگر امروز ایران اسلامی توانست آمریکا را با ساقط کردن پهبادش و انگلیس را با توقیف کشتی‌اش در سرتاسر جهان بی حیثیت کند به دلیل مقاومت در برابر ظالمان و اقتدا انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: ترامپ آرزوی حذف شعار «مرگ بر آمریکای» مردم بصیر و ولایتمدار ایران را با خودش به گور خواهد برد و این شعار باید در دفتر گینس ثبت شود؛ چرا که به یک شعار مقدس و بین‌المللی تبدیل شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری به دیدگاه اسلام در ارتباط با جایگاه مجاهدان فی سبیل الله اشاره کرد و گفت: طبق روایات خداوند سه صدا را بیشتر دوست دارد، صدای قلم علماء، صدای چرخ نخریسی و صدای رژه مجاهدان راه حق. و اگر در نظام ما نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران از محبوبیت خاصی برخوردار است به این دلیل است که نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن نماد اقتدار جهان اسلام و تشیع است.

حجت‌الاسلام خاتمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را به چند دلیل متمایز از دیگر نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: سپاه پاسداران محبوب دل‌ها واقع شده است؛ چرا که مولود انقلاب و امید اسلام است و به همان میزان مایه ناامیدی دشمنان انقلاب است ثانیاً در تمامی عرصه‌ها و جبهه‌ها حضور چشمگیری دارد چه در دوران دفاع مقدس، چه در فرو نشاندن فتنه سال 78 و 88 و چه در کمک‌رسانی در حوادث طبیعی اخیر که دوشادوش نیروهای مسلح خوش درخشید.

امام جمعه موقت تهران خدایی بودن، نباختن روحیه، توانایی و توانمندی، شکست‌ناپذیری، مقاومت و نستوه بودن را پنج ویژگی نیروهای مسلح در تراز انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: تنها نسخه شفابخش در مقابله با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی استکبار جهانی، مقاومت و ایستادگی است نه مذاکره و برجامی که سرانجامی جز ذلت ندارد.

انتهای پیام

captcha