مشارکت ۱۸ هزار دانش‌آموز کرجی در طرح اوقات فراغت
کد خبر: 3831502
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

مشارکت ۱۸ هزار دانش‌آموز کرجی در طرح اوقات فراغت

گروه اجتماعی ــ مدیر ناحیه سه آموزش و پرورش کرج از فعالیت ۹۴ پایگاه اوقات فراغت در این ناحیه خبر داد و گفت: ۱۸ هزار دانش‌آموز امسال در طرح اوقات فراغت مشارکت دارند.

مشارکت 18 هزار دانش‌آموز کرجی در طرح اوقات فراغت

ابراهیم فلاح‌نژاد، مدیر ناحیه سه آموزش و پرورش کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت تابستانی گفت: 94 پایگاه در سطح ناحیه سه در این طرح فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش تعداد پایگاه‌های تابستانی به دلیل اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، افزود: امسال 18 هزار دانش‌آموز ناحیه سه در این طرح مشارکت دارند.

مدیر ناحیه سه آموزش و پرورش کرج با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت، فرصت مناسبی برای استعدادیابی و استعداد پروری دانش‌آموزان است، گفت: مدارس، سالن‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدارس قرآنی، پژوهش‌سراها، هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از مراکز پایگاه‌های اوقات فراغت در سطح شهرستان است.

فلاح‌نژاد با بیان اینکه فعالیت پایگاه‌های اوقات فراغت در سطح استان از ابتدای تیرماه آغازشده است، گفت: این کلاس‌ها تا نیمه دوم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha