اعلام ساعات کاری پایگاه‌های انتقال خون در تاسوعا و عاشورای حسینی
کد خبر: 3840035
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

اعلام ساعات کاری پایگاه‌های انتقال خون در تاسوعا و عاشورای حسینی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اجرای طرح نذر خون تا اربعین حسینی(ع)، گفت: پایگاه مرکزی، پایگاه میدان توحید و مرکز جامع اهدای خون از ساعت ۸ صبح الی ۱۹ میزبان اهداکنندگان است.

ساعات کاری پایگاه‌های انتقال خون در تاسوعا و عاشورای حسینی

محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد: به دليل ازدحام مراجعه مردم عزادار به مراكز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورا از شهروندان البرزی درخواست می‌شود به طرح نذر خون پیوسته و نذر خود را در بازه زمانی اول محرم تا اربعین حسینی ادا کنند.

وی با اشاره به اینکه این طرح با رويكرد استفاده از ظرفيت مردمی برای دریافت خون سالم در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود، افزود: مردم نباید اهدای خون را به روزهای خاصی از سال محدود کنند چون نیاز به خون و فرآورده‌های خونی دائمی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به ساعت کار پایگاه‌های انتقال خون استان در تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: در این ایام پایگاه مرکزی، پایگاه میدان توحید و مرکز جامع اهدای خون از ساعت 8 صبح الی 19 میزبان اهداکنندگان است.

وی توضیح داد: در این روزها همکاران در امامزاده محمد(ع) هم حضور دارند و از ساعت 10 الی 19 نسبت به دریافت خون اقدام می‌کنند.

مدیرکل انتقال خون البرز گفت: با توجه به ازدحام مراجعه‌کنندگان به پایگاه‌های انتقال خون در این دو روز، از شهروندان درخواست می‌شود اهدای خون را به ساعات پایانی اعلام شده موکول نکنند.

انتهای پیام

captcha