۴۶۰ آتش‌نشان در معابر کرج مستقر می‌شوند
کد خبر: 3840705
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

۴۶۰ آتش‌نشان در معابر کرج مستقر می‌شوند

گروه اجتماعی- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: ۴۶۰ نیروی عملیاتی آتش‌نشانی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در نقاط مختلف این کلانشهر مستقر خواهند شد.

۴۶۰ آتش‌نشان در معابر کرج مستقر می‌شوند

به گزارش ایکنا از البرز، محمد یساولی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، 16 شهریور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: اکنون به مناسبت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) ۲۸ ایستگاه آتش‌نشانی در سه نوبت کاری با تمام تجهیزات و نیروهای عملیاتی درنقاط مختلف این کلانشهر فعالیت دارند.
وی با اشاره به اینکه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در شهر اطراف مساجد، تکایا و حسینیه‌ها مستقر می‌شوند، گفت: همچنین ۴۶۰ نیروی عملیاتی آتش‌نشانی روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در نقاط مختلف این کلانشهر مستقر خواهند شد.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج، افزود: این سازمان در راستای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی در این ایام تمام توان خود را به کار می‌گیرد.
وی تاکید کرد: در ایام محرم کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از تکایا و حسینیه‌ها بازدید می‌کنند.
این مسئول گفت: این اقدام به منظور ارتقای سطح ایمنی و رفع نقص‌های ساختاری هیئت‌ها و حسینیه‌هایی است که به صورت موقتی ایجاد می‌شوند.
انتهای پیام

captcha